Verschil met eten...

Zien jullie ook bij jullie kleintjes verschil met groente en fruit??
Avond eten, eet ze echt al hele grote stukken en eigenlijk alles...en o wee als ze ziet dat papa nog een stukje vlees op de bord heeft dan is die van haar..hahahha.
Maar fruit in stukjes? no way!!! dat spuugt ze meteen weer uit?
Dat moet echt nog fijn zijn...

Hoe doen jullie dat?
Herkennen jullie dat?

Ook leren we nu uit een beker te drinken met mijn hulp gaat dat goed alleen ze wil steeds met haar hand in de beker om dan lekker te vetzakken...een stuitbeker vind ze nog niet echt iets, dus dan geeft ik toch maar de fles sap.

Hoe doen jullie dat?
Alles al uit de beker? of teutbeker?of ook nog de fles...?

Fruit gaat hier nog door de staafmixer, maar dat is omdat ik het sneller kan klaarmaken dan. En sommige groente prak ik en andere doe ik door de staafmixer.
Maar net als bij jullie, vlees daar wordt om gegild en geef ik dan gewoon in stukjes, is zo weg hoor.

Verder geef ik de jongens al vanaf de bv, drinken uit een beker. Dat gaat super goed.

Floor lust geen bloemkool als het in haar bakje zit. Maar als het op het bord van papa en mama ligt, dan is alles lekker...

fruit eet ze al heel lang in stukjes.

beker gaat redelijk, maar in alle gevallen van drinken, laat ze soms ook weer een deel uit haar mond lopen. ze is dus hoe dan ook vaak behoorljik nat als ze gedronken heeft...

liefs,

T

herkenbaar!
Warm eten maakt niet uit hoe "groot"de stukjes zijn. Nadat we haar eten hebben gegeven mag ze zelf nog eten en geven we het haarop een bordje zonder te prakken ofzo. Een aardappel eet ze zo zonder problemen op maar stukjes in de fruit.... dat vind onze dame echt not done!!!!

Het drinken geven we afwisselend, de ene keer in een beker en de andere keer uit een tuitbeker en als we weggan dan vaak een pakje met een rietje( omdat het zo makkelijk is) Ze is dol op melk dus krijgt ze een pakje melk.

Terug
Bovenaan