Verschil ovulatiepijn en innesteling?

<p>Hallo,</p><p>zijn er vrouwen die zowel hun ovulatie als innesteling voelen? Voelen jullie een verschil? <br />Bedankt! </p><p> </p>
 
Geen antwoord op je vraag, maar gebruik je ovulatietesten? Anders zou je het kunnen weten. Innestellingspijn is altijd minstens 5 dagen, maar kan ook 12 dagen later zijn dan ovulatiepijn.
 
Bij mij is het zeker verschillend. Bij ovulatiepijn voel ik steekjes links of rechts in mijn buik. Meestal maar een paar uur en de heftigheid neemt toe. Ineens is die pijn weg. 
Ik heb nu twee keer een innesteling gevoeld. Dit voelde meer als menstruatiepijn. Echt krampen in mijn baarmoeder, dus in het midden onderin mijn buik. Die pijn duurde een paar dagen en nam ook in heftigheid toe. Bovendien voelde ik me bij de innesteling ook beroerd en was ik beide keren heel erg chagrijnig. 
 
Ik heb beide trouwens wel gevoeld, eisprong waren echt steken aan een kant van mijn buik. En de innestelling was echt in het midden van mijn buik, onderin. Dus dat kan wel echt een verschil zijn. Ik heb 3 keer een innestelling gevoeld, 2 keer waren dat hele erge steken, echt maar 5 a 10 minuten. En 1 keer een dag lang zeurende menstruatiepijn.
 
Tijdens mijn innesteling werd ik plotseling heel erg misselijk en kreeg ik zomaar diarree (tegelijkertijd). Ik voelde me dus plotseling heel beroerd.
Later begreep ik dat het de innesteling was geweest.
 
Ovulatie voel ik als een kramp/steek rechts of links (rond de 15 min)
Innesteling voelt als een menstruatie kramp in t midden van m'n onderbuik. (Meer zeurende menstruatiepijn en deed niet veel pijn)
 
Terug
Bovenaan