<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Hoi dames, ik ben vooral actief op het “zwanger worden” forum, maar nu toch wen vraag aan jullie zwangere vrouwen ?</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Deze ronde heb ik écht mijn Cervixslijm gehad, en ook intiem geweest. De dag dat je dit verliest is de dag vóór de ovulatie las ik overal. Nu zit in dus in de derde week van mijn cyclus, volgende week woensdag is mijn NOD. Bijna alles in mij zegt, raak! Maar toch.. Ik voel van alles, en twijfel dan toch.. Nu vroeg ik me af of jullie ook verschil merken in jullie afscheiding. Bij mij is het nu wit kleverig, maar heel anders dan het Cervixslijm. Gisteren en vanochtend steeds steken en krampen gehad in de linkerkant van mn onderbuik, nog niet eerder gehad. Nu nauwelijks nog last van.. Ik wacht netjes tot volgende week woensdag, maar ben wel benieuwd hoe dit bij jullie zit </p>