verschil potjes buitenland

hoe was het bij jullie vakantie?

ik had alleen voor de eerste dagen potjes mee genomen naar oostenrijk met de mom van haal daar wel bij..
maar ik merkte direct verschil ondanks dat het ook olvarit (in oostenrijk gebruiken ze alleen voor grote alle merken een andere naam)
maar daar zat bij de potjes vanaf 4maand bijvoorbeeld al vlees en dat waren potjes van 190gram ipv 125 gram..

ethan heeft dit dan ook gehad en lekker dat hij het vond en hij at met gemak die 190 op soms wou hij zelfs meer en hij heeft niet raar gereageerd op de voor onze ogen 6maand potjes..

ik herken het in de potjes in turkije zit zelf in de fruit hapjes rijst.....!
Waarom maak je dan niet lekker zelf wat voor Ethan met aardappel en klein beetje vlees?
Als ie er niet raar op heeft gereageerd en het zo lekker vind.......

liefs louise

heb gisteren een potje gehaald bij de appie hein en dat ging er goed in tot de laatste hap met een wijde mond opgegeten..

goede eetlust heeft hij altijd al normaal eet hij een potje of 100/125 gram eigen gemaakte en drinkt dan ook nog een borst zo goed al leeg..

maar denk dat ethan net z'n snelle stofwisseling heeft als mij..
want als je ziet wat hij allemaal naar binnen werkt..want zins een maand/ anderhalve maand komt hij ook om 12/half 1 uur weer en dan 5uur weer

zijn schema is namelijk:
5uur borst
10uur borst
15 uur borst
20 uur borst
12 uur /half 1 borst

en krijgt hij rond 12/half 1 smiddags fruit en tussen 5 en 6 groente

en soms heb ik gewoon moeite om de borst 5uur tussen te hebben

volgende week moet ik naar de kinderarts en kijken wat ze mij kan adviseren want de nachten breken me best op

wauw, geweldig dat je nog borstvoeding geeft. blijf het een heerlijk iets vinden. helaas zelf na 2 weken moeten stoppen, omdat ik echt niks had. maar wou t zo graag.

hopelijk heeft de kinderarts een goed advies voor jou en je manneke.

hij krijgt tussendoor groente en fruit van 200gram
ik kan natuurlijk om half 7 aanleggen

dan heb je
5uur borst
half 7 borst
10 uur borst
half 1 fruit
3uur borst
half 6 groente
8 uur borst

kijken of hij dan wil doorslapen

@smootylama ja ben er ook wel een beetje trots op.. hoop dat het nog even door gaat want ethan heeft liever de borst dan de fles

Terug
Bovenaan