verschil tussen maxi-cosi cabrio en cabriofix ism easybase??????

wie kan mij vertellen wat het verschil is tussen de mc cabrio en de mc cabriofix?
wij willen graag een easybase in de auto zodat je niet zo hoeft te hannisen met de gordels maar kan de gewone cario daar ook op vast gezet worden?
wie heeft ervaring??
gr memfanilsa.
 
Wij gebruikten ook een maxi cosi cabrio en een easyfix base. Ideaal!!!! Geen gehannis met gordels echt gewoon klik en het zit heel stevig. Ik vond het achteraf de dure aanschaf wel meer dan waard.
Volgens mij is het verschil dat je een maxi cosi zonder zonnescherm en eentje met zonnescherm hebt en die met zonnescherm past wel op de base.
Anders gewoon ff vragen in de winkel. Het is ons in ieder geval heel goed bevallen, inmiddels zit ze in een grotere stoel dus helemaal weinig gehannis.
 
Hoi, wij hebben ook de maxi cosi cabrio met de easy-base! Super systeem en het geld zeker waard! We hebben zelfs in beide auto's het systeem.

Het verschil zit hem niet in een zonnescherm oid!! Allereerst let wel dat je een maxi cosi cabrio koopt waarbij er onder de maxi cosi twee extra metaalkleurige stangen zitten, de oudere mc-cabrio's hebben die niet en kan er dan ook niet opgeklikt worden. Volgens mij heten ze ook Maxicosi CabrioFix die er wel op passen.

Tweede is je hebt de Easy-base en de EasyFix. Lijken sprekend op elkaar, maar de EasyFix kan alleen in auto's met een Isofix-systeem (vooral bij nieuwe auto's maar nog lang niet alle merken) en de Easy-base kan in elke auto, zit namelijk met de gordel vast (dit hoef je maar eenmaal te doen.) en op deze zwarte "Base" klik je dan je mc-cabriofix.

Succes!
 
Wij hebben ook een easybase met een maxi cosi cabrio en het werkt perfect!

Over een tijdje is  onze dochter al  te groot voor de maxi cosi en moeten we op zoek naar een vervolgstoel. Weten jullie of die stoelen ook op de easybase vastgemaakt kunnen worden? Op de website van maxi cosi zie ik de priori fix en de tobi, zouden die op die easybase  passen?

groetjes,
Karin
 
hallo allemaal,
ook wij zijn blij met easyfix systeem! Vooral op deze druilerige dagen, klik en klaar!!!
We hebben het in beide auto's. Eén auto heeft isofix en in de andere auto  hebben we het systeem vastgezet met de gordel.
Inmiddels zijn er ook autostoelen (na de maxicosi) verkrijgbaar die je hierop kunt klikken, zo hoef je er hier maar een van te kopen.
De kosten wegen bij ons niet op tegen het gemak en plezier die we ermee hebben.

Groetjes

Saskia
 
Terug
Bovenaan