Verschil tussen normaal bobike achterzitje en bobike maxi achterzitje?

Hallo dames,

Weer een fietsstoeltjesvraag. Wij gaan een achterzitje kopen voor op de fiets. We willen een bobike zitje (hebben de voorstoel al) maar ik zag dat er tegenwoordig ook een bobike maxi is. Deze heeft een extra lange rug. Ik vind hem echter zo lomp en mijn man twijfelt of de kids daar nu wel echt lekkerder in zitten. Wie oh wie heeft dit extra hoge zitje en hoe bevalt het en vooral waarom hebben jullie deze gekocht ipv het normale achtezitje?

gr.Ing

Hoi Ing,

Wij hebben zo'n Maxi Bobike zitje voor achterop. Nu zit Eva meestal achterop (zij is 4,5) en dat gaat prima, maar ook Bas zit er absoluut niet slecht in (ik vrees wel dat onze reus Bas iets groter is dan jullie poppetje Mette). Vooral voor wat grotere kinderen lijkt die Maxi uitvoering mij beter....
Nog een tip: Wij hebben een 'Splash-uitvoering'. Een ingebouwde regenhoes voor het stoeltje. Heel handig, want op die manier zit je nooit te hannessen met de kussentjes.

Groetjes, Karin

Bedankt voor je reactie en info!

Ik realiseer me alleen net dat de normale achterzitjes ook maxi heten. Ik ben dus meer benieuwd naar de maxi+ dus met dat lelijke extra hoge deel achterop. Heb jij die of de normale maxi?

gr.Ing

Terug
Bovenaan