Verschil?

Hoi!!
Ik heb een vraag aan jullie als 'ervaringsdeskundigen'..! Is er een verschil in gevoeligheid van de Etoseigenmerk testen en de Kruidvat/DA eigen merk testen? Wie weet dat of heeft een ervaring die mij wijzer maakt?
 
Hoi,

Toen ik over tijd was heb ik eerst een test van het Kruidvat gedaan en die was licht positef. Toen heb ik dezelfde dag (pak em beet 1.5 uur later) een test van ik geloof Clear blue (waar je een kruisje moet krijgen) en die was net zo licht positief als die andere. Er zat bij mij dus geen verschil tussen die twee.

groetjes, Jane 25 weken
 
Welnee. Er zijn hier zelfs heel veel negatieve verhalen te lezen over Clear Blue en dat soort dure merken. Niet om te zeggen dat Clear Blue dus geen goede kwaliteit is, maar om even te illustreren dat je met een duur merk niet minder vaak een licht streepje krijgt dat onzekerheden oproept dan met een minder duur merk. Neem gewoon de goedkoopste, die is echt niet minder betrouwbaar. Misschien wat sjieker uitgevoerd, maar dat is het. Je betaalt er alleen drie keer zoveel voor. Grote kolder.
 
Terug
Bovenaan