VERSCHILLENDE CULTUREN

Hallo meiden
Nou vroeg ik mij af of er hier ook mixkindjes zijn.Milton en shanice zijn half nigeriaans ik ben eigenlijk al tegen zoveel dingen aangelopen in mijn relatie.Maar een ding moet ik zeggen zoals ze daar de normen en waarden meekrijgen en respect zie je hier niet.Mijn man is heel lief voor zijn kinderen en er hardstikke gek op maar zodra er iets gebeurt dat niet mag is hij heel streng en momenteel zeker tegen milton en die heeft het ook wel nodig het is een energiek kind die al op heel veel dingen ver vooruit loop. Zeker is de moeder iets waar hun heel veel respect voor hebben dus waneer milton stout doe tegen mij en mijn man ziet dat krijg hij flink straf.Ik ben eigenlijk in het begin van mijn relatie tegen heel veel negatieve dingen aangelopen.Ik zou me eigen minderwaardig voelen omdat ik met een afrikaan zou gaan allemaal van zulk soort   dingen en dan hebben ze het hier over een gemengde maatschappij en er word nog heel veel gediscrimineerd mijn moeder heeft drie dochter daar ben ik een van de rest had een nederlandse partner maar die hadden lang geen respect voor mijn moeder zoals mijn vriend. Ik ben benieuwd nar jullie ervaringen groetjes lisette

hm beetje lastig,want ja hoe streng is hij en wat voor straf krijgt hij?
wel las ik een stukje over dat je vriend veel meer respect heeft voor je moeder als de nederlandse mannen van je zussen,
nou mijn schatje is gewoon nederlands en heeft mega veel respect voor mn moeder en voor mn vader.
concequent zijn wij ook voor de kleine uiteraard maar goed mss is het anders maar zoals jij het zegt klinkt het beetje erg streng hihi vandaar mijn vragen

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

hallo
Ja mijn zussen hadden toevallig partners die dachten dat ze wel over mijn moeder heen konden lopen. Ja vrouw alleen maar daar vergissen ze erg in mijn vader leef al 23 jaar niet meer.Mijn vriend durfde in het begin niet in mijn moeders gezicht te kijken en hij was heel voorzichtig terwijl ik heb een hele lieve moeder. Maar dat zijn de gewoontes in nigeria dat je kijkt niet in iemands gezicht zeker niet bij oudere . Mijn moeder heeft mijn vriend uitgelegd dat het hier weer anders is dat je hier juist iemand aankijkt als jemet iemand praat dat dat hier netjes is. Ik ben al bijna 10 jaar nou met hem.Ze vinden hem nou een echte nederlander.Het was ook mooi we gingen samenwonen toen we ons huisje aan het opknappen waren kwamen we weer in zijn huisje en daar lag een brief van justitie wij hadden echt wat is dat nou het was dus een brief dat hij de nederlandse nationaliteit had gekregen dus hij is nou compleet nederlander. Hij heeft zichzelf ook helemaal aangepast ze weten ook nooit waar hij vandaan komt ze denken vaak dat hij antilliaan is.Ja over streng gesproken het valt best wel mee maar hij is heel consequent en ja straffen als milton aan iets kom wat niet mag krijg hij een tik op zijn handenof we sturen hem naar de gang of kamer.Luister hij echt niet pakken wij zijn speelgoed en dat gaat achter slot en grendel totdat hij wel lief is en wel luistert .
groetjes lisette

Terug
Bovenaan