Verschillende flessen met verschillende ML's.

<p>Viel mij op dat er een verschil in ML zit tussen 2 flessen die ik heb: </p><p>     </p><p>Die van Difrax staat op 210ML, overgegoten naar een Dr. Brown fles en komt ie ineens op 230ML te staan. Verschil van 20ML. Ben ik de enige, en mag dit zomaar?</p><p>Edit. Blijkbaar klopt de maataanduiding niet van de Difrax flessen. Nu gaf ik dus elke keer mijn baby 10/20ML meer water per keer?</p>
 
Jeetje ik werk op een kinderdagverblijf en wist dit niet. Dus kindjes met een difrax fles drinken standaard minder water per voeding? Nu is het verschil op 210cc natuurlijk wel groter dan op 150cc. De meeste kindjes drinken 150cc/180cc, maar toch....
 
@Rozenmeisje, waarom eerst poeder? Is daar een reden voor? Elke keer een weegschaal erbij pakken is toch totaal niet handig, zeker niet in de nacht of als je ergens anders bent of onderweg bent? Ik werk nu 10 jaar in de kinderopvang en heb zelf 2 kindjes, maar dat heb ik nog nooit iemand zo zien doen..
 
@Rozenmeisje, waarom eerst poeder? Is daar een reden voor? Elke keer een weegschaal erbij pakken is toch totaal niet handig, zeker niet in de nacht of als je ergens anders bent of onderweg bent? Ik werk nu 10 jaar in de kinderopvang en heb zelf 2 kindjes, maar dat heb ik nog nooit iemand zo zien doen..
 
@Rozenmeisje, waarom eerst poeder? Is daar een reden voor? Elke keer een weegschaal erbij pakken is toch totaal niet handig, zeker niet in de nacht of als je ergens anders bent of onderweg bent? Ik werk nu 10 jaar in de kinderopvang en heb zelf 2 kindjes, maar dat heb ik nog nooit iemand zo zien doen..
 
Ik had 't blijkbaar fout. Het was niet de Difrax flessen, maar de Dr brown grote fles (zoals op de foto). Die heeft een fout marge van 10ML op 200ML. Zeer irritant als dit gebeurd. Kloppen mijn flessen niet meer. 

Andere Dr Brown flessen geprobeerd (de grote, maar smallere fles), en die zijn wel weer goed. Ik snap niet waarom er een verschil in zit.
 
Terug
Bovenaan