Verschillende gevoelens...

Hoi hoi,

Sinds zondag verlies ik bloed dus ik maandag naar de huisarts gebeld en die zei kan het begin van een miskraam zijn.. dus maar ff afwachten.
Maar vanochtend kon ik niet langer wachten en weer de huisarts gebeld voor een afspraak, daar aangekomen heeft hij me doorverwezen naar een andere huisarts die echo aparaat heeft, dus wij daar naar toe.
Daar heb ik een inwendige echo gehad en was alleen een vrucht zakje te zien  maar hij sloot niet uit dat ik een buitenbaarmoedelijke zwangerschap zou kunnen hebben dus toen werden we doorgestuurd naar het ziekenhuis..
Eenmaal daar aangekomen weer een inwendige echo gehad en eerst wat vragen... En wat denk je.. Een KLOPPEND hartje. We konden het niet geloven echt zo mooi..
Maar nou moet ik volgende week terug want op de echo was te zien dat ik eigenlijk maar 6 weken zou zijn terwijl 8 weken is uitgerekend op het begin, maar goed dat zien we dus volgende week aan hoe het vruchtje is gegroeid.. Misschien dat het toch verkeerd afloopt en misschien niet..
Zelf had ik de hoop al een beetje opgegeven omdat ik toch al 4 dagen bloed maar goed hopen dat alles goed komt..

Groetjes Daphne

Hoi,

Wat onzeker allemaal. Maar het kan allemaal goed zitten hoor. Ik verlies regelmatig bloed en afgelopen vrijdag echt veel zelfs met stolsels. Ik dacht dat we een miskraam zouden krijgen. Maar eergisteren een goede echo met 9 weken en 3 dagen gehad.

Sterkte en hou ons op de hoogte!

hoi Daphne

wat een gedoe allemaal, en wat een suf iets van die ene ha om te denken dat je mss een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou kunnen hebben. dat moet toch duidelijk te zien zijn?  

Ik kan me voorstellen dat je gemengde gevoelens hebt, maar een kloppend hartje is een goed teken! Ze kunnen mss er wel een beetje langs hebben gezeten met de berekeningen (niet alle echo apparaten zijn even goed, heeft mijn gyn me eens verteld) en mss zit jij er langs?
En bloedingen kunnen "regelmatig" voorkomen, een kennis van   me is vk en ik geloof dat ze eens vertelde dat het nog tot 12 of zelfs 16 weken door kon gaan. Maar het moet dan wel zo zijn dat het een beetje bloed is en niet zo veel als bij een normale menstruatie.

Als ik je een tip mag geven, probeer te genieten en niet te veel zorgen te maken, nogmaals ik begrijp je erg goed hoor, maar een kloppend hartje is een super teken!

xxx Petra, en sterkte ermee!

ps wanneer krijg je de vlgnde echo?

Nou het is niet gebleven bij een beetje bloed... Ben gisteravond wel heel veel stolsel en helderrood bloed verloren  en vandaag is het nog wel een beetje bezig.
Volgende week woensdag heb ik weer een echo, dus wacht af tot dan.. T'is wel moeilijk om nu nog hoop te houden en dat heb ik dus ook nog maar een klein beetje..
We zien wel hoe het loopt.. Ik hou jullie op de hoogte..

Gtoetjes daphne

Terug
Bovenaan