verschillende kinderen bij verschillende vaders.

Hoi mama's,

Zijn er nog meer mama's die verschillende kinderen van verschillende vaders hebben?
Ik ben nu zwanger van mijn 3e kindje (week 6) en alle 3 mijn kinderen hebben een andere vader.
De mensen die mij kennen en mijn verhaal kennen, begrijpen waarom de situatie is zoals hij is, maar de mensen die mijn verhaal niet kennen, lijken toch snel een oordeel te hebben.
Nu interesseert mij dat verder weinig, ik ben helaas heel hard geworden daarin.
Maar soms heb ik toch momenten dat ik moeilijk om kan gaan met bepaalde reacties.
Hoe ervaren jullie dat?

P.s. de vaders zijn allemaal nog in het leven van mijn kinderen en de band met de vaders is prima.
Ze komen ook gewoon op verjaardag enzo.
Ik probeer het zo goed mogelijk te doen voor mijn kinderen en doe er alles aan om de band met de vaders goed te houden, al is dat niet altijd even makkelijk.

Ik heb er geen ervaring mee. Ben zwanger van mijn eerste kindje. (al eerder met 23 weken zwangerschap af moeten breken maar dat was met dezelfde vriend)
Maar ik weet wel dat mensen zo snel kunnen oordelen. En ik wil tegen je zeggen .schudt het inderdaad van je af.
Zo te horen ben je goed bezig en is iedereen (kinderen,papas,mama) gelukkig en prima met de situatie hoe het zit.
Als mensen hier niet over oordelen vinden ze wel weer wat anders om over te oordelen.
Je kinderen en jij zijn gelukkig dus geniet er lekker van en laat de rest van de wereld maar lekker doen!!
Vaak komen dat soort reacties uit onwetendheid of jaloezie.

Ik hetzelfde junibaby. 
Nu 28.4 zwanger van mijn derde zoon. 
13 jaar geleden is mijn zoon geboren van mijn eerste vriendje(later mijn man)
na mijn scheiding kreeg veel later iets met mijn tweede bedpartner en weer zwanger. Dit is nooit een relatie geweest.
Ik ben altijd alleenstaand gebleven, nu al vijf jaar een relatie, hij zorgt voor mijn twee zonen alsof het zijn eigen zijn, alleen geeft hij ook aan ze hebben een vader.
(Kids gaan om het weekend naar hun eigen vader)
en omdat hij erg graag een “eigen” kind wilde, komt over bijna 11 weken ons derde knul. Ik ben nu inmiddels 31. 
Soms zeg ik geen eens dat ze andere vaders hebben, zoals je zegt, mensen hebben snel een oordeel. Ik ben Office Manager, ik werk al 6 jaar, vier dagen per week. Ik ben miss independent, heb een leuk huis met tuin, een auto uit 2012, als het moet kan ik mezelf redden, wie heb ik tot last met mijn drie vaders?

Terug
Bovenaan