verschillende kwaaltjes maar test '' Negatief ''

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen,

Vandaag zou ik normaal mijn menstruatie krijgen, Maar deze heeft niet doorgezet. Ook totaal geen gevoel dat hij eraan gaat komen.

Zo'n 1,5 week geleden heb ik beetje bruinig bloed verloren (vooral bij afvegen & op maandverbandje). Dit heeft 2 dagen geduurd.

Nu heb ik al 3 dagen last van deze kwaaltjes :

- Misselijk over de hele dag in vlagen(in de ochtend het ergste).

- Pijnlijke Tepels.

- Flinke hoofdpijn.

- Gerommel in mijn buik (niet zoals bij een aankomende menstruatie).

Vanochtend heb ik een test gedaan van KV 2 voor 9,99 maar deze was negatief.

Wanneer zou ik kunnen testen? Zou ik zwanger zijn of niet?

Groetjes,

ProudMomOf3Kids

Hoi. Het is een beetje lastig om, aan de hand van deze post, te kunnen bepalen of je zwanger bent of niet. Even realistisch: Als je negatief test op je NOD, dan ben je waarschijnlijk gewoon NIET zwanger en houd je lijf je voor de gek. Een schijnzwangerschap kan alle bovengenoemde symptomen geven, maar betekend nog niet dat er ook echt HCG wordt aangemaakt. Vaak wordt je dan enkele dagen na je NOD alsnog ongesteld. Ik heb op dit forum wel eerder gelezen van vrouwen die negatief testten en pas na een paar dagen voorbij hun NOD een positieve test in handen hadden. Dit is echter wel gewoon uitzondering op de regel en komt gewoon echt zelden voor. Soms kan een bepaalde test wat ongevoeliger uitpakken bij je dan andere testen. Zo schijnt ClearBlue net wat gevoeliger te zijn en, met name bij vrouwen met een laag HcG in het begin van hun zwangerschap, eerder aan te geven wanneer je zwanger bent.
Mocht je over twee dagen (vandaag dus, want dit bericht is van twee dagen geleden) nog niet ongesteld zijn, misschien toch maar zo'n (iets duurdere) test gebruiken en anders even langs de huisarts voor een bloedtest? Dan weet je het zeker!

Hopelijk zit ik ernaast en heb je al goed nieuws in je handen gehad ondertussen :) en anders veel succes!

Goedemiddag LaLa90

Ik ben nu op de 6e dag zonder dat er enige tekens zijn van mijn menstruatie.. Test (goedkope) heeft vannochtend weer negatief aangegeven.

Doet een huisarts zo'n bloedtest gewoon of moet je daarvoor na ziekenhuis?

Liefs,

Chantal

Terug
Bovenaan