Verschillende merken testen

<p>Hoi! Ik was eigenlijk wel eens benieuwd welk merk (of niet-merk) ovulatie- en zwangerschapstesten jullie fijn vinden? Op basis van bijvoorbeeld gebruiksgemak, accuraatheid en duidelijkheid?</p><p> </p><p>Zelf de ovu-testen van de action gebruikt en ondanks dat ze niet oplopen, maar gewoon alles of niet aangeven, vind ik ze wel prettig. </p><p> </p><p>Er is ongetwijfeld vast al eerder zo’n topic geweest, maar ik kon zo snel niks vinden. </p>

Ik vond de dipsticks van 2besure goed om m'n piek te vinden. Als controle deed ik dan nog die van clearbleu met een rondje of smiley en klopte altijd. 
Zwangerschapstest heb ik eerst die van Kruidvat 2 voor 5 gebruikt en toen die positief waren nog 1 van clearbleu. 

Als ovu test de CB met smiley, had m 2x nodig toen was t raak :)
Zw test is de 2v5 van kruidvat fijn, en toen ook idd eentje van CB gebruikt

Hoi! 

ik heb zelf de ovulatietesten van 2-Bsure gebruikt.
De voorkeur voor zwangerschapstesten ging bij mij altijd uit naar die van; Testjezelf.nu. Die bestelde ik via Bol.com, het enige nadeel is dat deze niet helemaal afsluitbaar zijn (maar wel duidelijk!). Enn ClearBlue natuurlijk ?

Wij hadden bij 1e kindje gebruik gemaakt van CB ovu testen met smiley, maar dat vond ik wel een erg dure. Daarom via Wish een pakket dipsticks besteld. De eerste keer toen die positief was een CB ernaast gedaan en dat klopte precies. Sindsdien alleen die nog gebruikt. 
Voor zwangerschapstesten hadden we ze ook van wish, en die liepen toen ook mooi op. Maar kruidvat 2v5 vond ik toch betrouwbaarder en toen die ook positief waren idd ook nog een CB met wekenindicator gedaan. 

Terug
Bovenaan