verschillende sites betekent verschillende data

A

Anoniem

Guest
Hallo

Mijn cyclus is erg regelmatig en ik ben ook zo benieuwd of ik nu zwanger ben,

maar als ik naar verschillende site's surf en mijn data invoer krijg ik bij elke site

wel een andere datum als vruchtbaarste datum; dit is van 09-11, 10-11,11-11 en zelfs 12-11 j.l.

Op 09-11 hebben we zelfs 2x geklust en op 10-11 ook nog een keer.

Wegens verjaardag op 11-11 en opkomende griepje is het de dagen erna niet meer van gekomen.

Zou het nu wel of niet............

Wie heeft er ook zulke ervaringen met alles site's (zwanger.nl, kindjeopkomst.nl, babybrabbel.nl, 9maanden.com)

en wie heeft het gevoel dat die ene site het meest nauwkeurig is?

Volgens alle site's kan ik vanaf 22-11 een test doen.

Maar dit is nog 2 dagen!!!

Ik weet niet of ik wel zolang vol kan houden hoor!!

hai hai

ja, ik herken dit wat je nu schrijft.
Ik  heb ook een   vrij regelmatige cyclus en ga elke maand enthousiast op zoek naar de meest vruchtbare dagen maar ik merk dat er inderdaad verschil is.

Ik las alleen pasgeleden op een belgische site was handigs voor als je een regelmatige cyclus hebt: De eerste dag  van je eerst aankomende menstruatie en dan 14 dagen terug rekenen. Die dag is  je eisprong. Aan de hand van wanneer je eisprong is weet je ook wanneer je het meest vruchtbaar bent.  
Ik moet zeggen: ik kijk wel eens op www.predictor.nl, die heeft ook een online biologische klok en die klopt het meeste naar mijn idee.

Nou, succes ermee

liefs
DiSilva  

he hallo,

Ik ken die sites nog niet waar jullie het over hebben maar zal er nu eens naar gaan kijken. Je eisprong is inderdaad 14 dagen voor je volgende menstruatie dus als je regelmatig ongetseld bent kun je dat zo berekenen. Het beste is om bij een cycles van 28 dagen vanaf dag 8 om de dag te klussen, zo ligt er altijd een voorraadje klaar om je eitje te bevruchten. Ga door met klussen tot en met dag 15 of 16 daarna heeft het niet veel zin meer. MAAR zelf heb ik ook een regelmatige cycles van ongeveer 29 dagen. Mijn eisprong is echter pas op dag 18 of 19. Dus je weet maar nooit, elk lichaam verschilt. Te vaak vrijen is niet goed voor de kwaliteit van het zaad. Die is het beste als je om de dag klust.

Succes ermee!

groetjes sprookje

Terug
Bovenaan