Verschillende test uitslagen

Ha meiden!
Het is vandaag 1 dag voor mn NOD, vanmorgen had ik opeens de kriebels en heb een zwangerschapstest gedaan van Kruidvat. Positief! Het controlestreepje was iets donkerder dan de teststreep, dus ik was niet helemaal zeker of de uitslag klopte. Ik naar de stad.
Testen gekocht, nou daar wordt je ook onzeker van hoor!
Predictor; negatief, Clearblue; zwanger, en toen nog maar eentje van Kruidvat; positief maar weer met de controlestreep donkerder dan de teststreep...
Ik weet niet wat ik moet denken nu, mn vriend en ik zijn helemaal in de wolken, maar ben ook bang voor teleurstelling...
Het voelt dubbel, want ik voel me niet anders dan anders ofzo... Ik weet niet hoe t voelen moet hoor als je zwanger bent, maar nu voel ik me net als gister, alleen meer opgewonden.
Morgen nog maar n keer testen? Spannend allemaal!
Groetjes Tamamaatje ;-)

Och jeej wat spannend maar... een streep is een streep en dan ben je zwanger! Probeer het morgen of overmorgen nog eens met ochtendurine, dan is het waarschijnlijk beter te zien.
Alvast van harte!!!!!!!

Hey!

Ik snap je verwarring, maar ook een lichte streep is een streep! Deze zal in de loop van de week donkerder worden.
Bij ovulatietesten gaat het ook om de felheid van de streep, omdat LH altijd een beetje in je lijf zit. Bij zwangerschapstesten is een streep een streep, omdat deze alleen maar op hCG reageert. hCG zit alleen in je lijf als je zwanger bent.

Dat de predictortest negatief is, heeft ws te maken met het feti dat deze testen meer hCG nodig hebben om positief uit te slaan.

Ik hoop dat ik je een beetje gerust heb kunnen stellen!

Liefs Daisy

Hai meid,

Wat spannend zeg maar ik zeg toch: Gefeliciteerd!! Ik begrijp je onzekerheid maar een streep=een streep en zeker als je 3 van de 4 positief test.
Doe morgen ochtend met je ochtend urine gewoon nog een test, waarschijnlijk is ie (voor je gevoel) dan duidelijker. Ik heb overigens wel begrepen dat de testen van het Kruidvat altijd wel heel accuraat zijn!

Ik duim voor je!! **********

Liefs Lynn.

Thanks!

@ Daycey; ik kon al niets vinden in de gebruiksaanwijzing over de felheid van de streep, dat stond i.d.d. wel bij de ovulatietesten...
Je hebt me zeker gerust kunnen stellen, maar voor de zekerheid ga ik morgen en vrijdag nog maar herhalen... Sjeetje zeg, als het echt allemaal waar is is het wel heel erg bijzonder dat t zo snel gelukt is!

Hopelijk volgen er snel meer! Xx

Thanks Lynn!
Wat lief dat je zo mee kunt leven terwijl het bij jullie zo lang moet duren, morgen ook jouw NOD... Al tekenen van de duivels, of wellicht iets anders?
Liefs Tamaar

Hai!

Tuurlijk leef ik met jullie mee! Ik kan alleen maar heel blij zijn voor de dames die in verwachting raken want dat is toch het mooiste wat een vrouw kan overkomen!
Ik gun het iedereen zoooo!! En ik weet zeker: onze tijd komt ook!! :)

Tja...morgen mijn NOD...Ik voel helemaal niets wat op een mogelijke zwangerschap kan duiden, ik ben al een week (iets korter) gevloerd met een heftige griep en heb afgelopen maandag (omdat ik weer niet kon wachten) een test gedaan maar was negatief. Ook heb ik geen ongi klachten, die ik 'normaal' wel altijd voel dus het kan 2 kanten op. Ik doe morgen ochtend gewoon nog een testje en anders mogen van mij de duivels snel komen..... Ik hou je op de hoogte, jij ons ook?

Liefs Lynn

Terug
Bovenaan