Verschillende testen, verschillende uitslagen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik moet over 2 dagen ongesteld worden maar kon niet wachten met testen.Ik had deze hele week al een "vreemd" gevoel, vandaar dat ik niet kon wachten..

Ik heb via internet een supergevoellige test gekocht (waar je al 6 dagen voor je nod kan testen) en had nog een clearblue digital liggen. Eerst testte ik op die gevoelige (MatCare), uitslag was negatief. Later op de dag heb ik de ClearBlue test gedaan en deze gaf aan dat ik zwanger ben en dat de conceptie ongeveer 1-2 weken terug is geweest.

Ben ik nu zwanger of niet?? Snap er niks meer van!
Hebben meerdere meiden hier ervaring mee?

hallo,

volgens mij ben je dan gewoon zwanger !
cb is best gevoelig en geeft niet zomaar aan dat je zwanger bent!
doe anders morgenvroeg nog een test met cb dan wet je het zeker!
maar ik denk dat ik je mag feliciteren!dus gefeliciteerd!
ben benieuwd,laat je nog iets weten!

xx sas

Je bent dan gewoon zwanger, waarschijnlijk heb je gewoon te vroeg getest bij de eerste test. Gefeliciteerd! Groet, Vic

Nou ik denk echt zwanger, want de CB geeft inderdaad pas aan als het HCG gespot is en anders echt niet, dus GEFELICITEERD!

Sorry bericht was nog niet af ...

De testen reageren op het hcg en die heb je echt alleen als je zwanger bent. Misschien dat de matcare test toch iets minder gevoelig was of dat je urine niet geconcentreerd genoeg was? gezien de CB 1-2 weken aangaf kan het zijn dat de HCG nog niet in hoge mate aanwezig was. Voor de zekerheid over twee dagen weer testen.. als ik me niet vergis verdubbelt het hormoon om de zoveel dagen.

nogmaals gefeliciteerd!
Liefs

Dank jullie voor de berichtjes! Ik word er zo onzeker van! Vanavond of anders morgen ga ik weer testen. Spannend!

gefeliciteerd meid voor nu! en hopelijk is het vanavond of morgen gelijk duidelijker voor je! en weet je waar je aan toe bent!

Terug
Bovenaan