verschrikkelijk hoesten

ben nu 32 week zwanger en sinds een paar dagen verschrikkelijk verkouden. doe de hele dag niets anders dan hoesten. s nachts lig ik de halve nacht wakker doordat ik niets anders doe dan hoesten.
is er hier iemand die een tip heeft voor mij, zodat het hoesten wat verlicht.
alvast bedankt
 
Hoi, hoi

Ik ben ook dagen aan het hoesten vooral 's nachts. Vandaag maar naar de huisarts geweest en heb bronchitis! Ik heb antibiotica, ontstekkingsremmende neusspray en ventolin gekregen! Het mag allemaal gebruikt worden tijdens de zwangerschap maar ik mag beslist geen hoestdrank. Dat is niet goed voor de baby!
Misschien is ventolin ook iets voor jou, alleen niet de verstuiver maar de rotadisk. Dat helpt echt tegen hoesten! Misschien moet je langs je huisarts? Sterkte!

Gr, Nazanin
 
is echt de tijd van het jaar !!!! ik ben ook al doodziek. Hoesten, niesten, oorpijn, keelpijn,enz.... Het erge is, dat ik van mijn eerste zwangerschap een zwakke bekkenbodem heb overgehouden die zelfs met therapie niet goed te krijgen is. Dus bij elk kuchje is het raak. Kan me wel 20x per dag verschonen. bah.

ga toch even informeren wat ik mag/kan gebruiken. \Beterschap !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Heel herkenbaar. Ik ben intussen weer herstellende, maar iedere hoestbui vorige week mondde uit in kokhalzend boven het toilet. Ik ben het met veel rust een inderdaad een goedgekeurd hoestdrankje toch weer redelijk teboven (alhoewel het zeker nog niet weg is, is het al een verademing dat ik niet spontaan tot kokhalzen overga)

Sterkte ermee!!
 
Heel herkenbaar. Ik ben intussen weer herstellende, maar iedere hoestbui vorige week mondde uit in kokhalzend boven het toilet. Ik ben het met veel rust een inderdaad een goedgekeurd hoestdrankje toch weer redelijk teboven (alhoewel het zeker nog niet weg is, is het al een verademing dat ik niet spontaan tot kokhalzen overga)

Sterkte ermee!!
 
Heel herkenbaar en heeft zeker met jaargetijde te maken.Ik ben 4wk lang verkouden en aan het hoesten geweest.Normaal neem ik wat in,maar durfte dat nu niet aan dus heb gewoon rustig aan gedaan.En uiteindelijk is het langzamerhand over gegaan.
 
Ik heb het ook gehad!
Ik heb ook niks genomen, de meeste hoestdranken mogen idd niet!
Ik hoorde van iemand dat suiker niet mee helpt, dus misschien kun je dat wat minderen!
Verder lekker thee drinken!
Hoesten is verder niet erg voor je kindje, als je koorts krijgt wel ff naar de ha, dan kan je idd een bronchitis oid hebben!
Succes Ermee, Liefs MJ
 
Terug
Bovenaan