Verschrikkelijk, maar moet het ff delen,

Begin van de avond sprak ik met een oud klasgenootje van mij. het begon gewoon, met hoe is het. en daarna vertelde ze mij dat ze in augustus was bevallen van haar zoontje sterre. Sterre is met 23 weken en 2 dagen dood geboren.
Wat een verdriet en wat een ellende. ik zat jankend met haar achter de computer. Ik had zoveel willen zeggen, maar er zijn geen woorden voor dit verdriet.

Uit onderzoeken is niks gekomen, Sterre was een gezond kereltje. die eingenlijk op 1 december ong. zou moeten worden geboren.

ik moest dit ff kwijt..... sorry is een verschrikkelijke gebeurtenis. maar oh god. wat een verdriet.

Heb foto s van het kleine manneke gezien. het is net een plastic pop. van 30 cm groot. hij is gecremeerd en staat nu in een potje bij hun op de kast... Verdomme haar geluk staat letterlijk in een potje op de kast........

Ik kan het bijna niet bevatten..... ik vind dit zo erg...... en stiekem maakt het mij ook wel weer een beetje bang......

wat erg! ik heb hier geen woorden voor! heb het in persoonlijke kring ook meegemaakt. bij mijn oppas is een 3ling na 40 weken zwangerschap 10 minuten na de geboorte allemaal overleden..

Ooh bah wat verschrikkelijk erg......
Dit gun je je ergste vijand toch niet....ppffff zeg.
Helaas is het gewoon aan de orde van de dag....

Maar meid je moet hier niet vanuit gaan in deze zwangerschap...
Wat je al schrijft het was een kern gezond kereltje dus het is met recht vreselijke pech geweest....
Wat niet weg neemt dat het jou ook kan overkomen natuurlijk.
Maar zet het ff weg en maar het anders bespreekbaar bij je vk wie weet mag je in week 23 en 24 voor een extra controlle komen.....
Misschien geeft dat wat extra rust.

Oma had een spreekwoord/gezegde op een tegeltje op het toilet hangen-->

Van het program des levens krijgt niemand een program.....
Ik denk altijd maar gelukkig!

Kop op he meid

dikke knuf xxx

afschuwelijk.....

Tuurlijk grijpt je dit aan.
het is de angst van iedere ouder.

Spreek je zorgen uit naar je vk.
Een extra controle voor je geruststelling of wat je ook maar denkt nodig te zijn.

En hier kun je alles kwijt.

knuf
smooty

Jeetje wat verschrikkelijk!!! Ik kan daar echt niet tegen he. Ik kan er zo om mee janken.

Ik ken zelf ook iemand die het heeft meegemaakt een nicht van mijn vriend en zij was al 41 weken. Bij haar was het iets met de placenta.

Maar gelukkig gaat het veel vaker goed dan fout! Komt vast en zeker helemaal goed met jullie kleintje :)7

jah ze waren op vakantie in frankrijk toen ze het slechte nieuws kregen daar van de vk. en onderweg naar huis schenen de sterren zo helder aan de hemel dat ze hem de naam sterre hebben gegeven. ik vond het een schitterende naam...

Jah ik ga dit maar ff met mijn vk bespreken. want jah angst blijft...

Terug
Bovenaan