verschrikkelijk veel pijn bij menstruatie

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

De tittel zegt het al.
Leg het even verder uit.
September 2007 ben ik bevallen via een keizersnede van mijn dochter.(uit een vorige relatie)
Nu ben ik sinds december gestopt met de pil omdat ik samen met hem voor nr 2 wil gaan.
Sindsdien heb ik last van een pijnlijke menstruatie,maar viel eigenlijk nog mee.
Ben nu vandaag terug ongi geworden en nu is de pijn echt niet meer te doen.
Het doet echt verschrikkelijk veel pijn,je kan het een beetje vergelijken met harde buiken tijdens de zwangerschap,zelfs een beetje met weeen.
Ik kan niet zeggen of ik dit vroeger ook gehad heb want ben eigenlijk nu pas sinds december met de pil gestopt,bij mijn eerste was ik zwanger toen ik de pil nog nam.
Ik heb wel een spoedkeizersnede gehad,normaal had ik een geplande maar toen de weeen begonnen en mijn dochter eerder wou komen hebben ze dan die spoedkeizersnede gedaan.
Heeft iemand hier ervaring mee,zou het door de keizersnede komen of kunnen er andere oorzaken zijn.
Zou het hiermee kunnen zijn dat ik al in ronde 7 beland ben?
Zoveel vragen...
En ook,als ik naar de huisarts ga,zou deze de oorzaak kunnen vinden of ga ik beter eens op controle naar de gyn?
Als iemand een antwoord heeft op een van mijn vragen hoor ik het graag.
Liefs orchi

hoi orchideke

Je verteld niet waar je de pijn voeld echt van binnen of terhoogte van je keizersnee.
Ik heb zelf ook een keizersnee gehad na heel lang weeen (lang verhaal), maar als ik zou veel pijn zou hebben zou ik toch even de ha bellen, of je gyn die kan je geruststellen of je even onderzoeken.

Want zoveel pijn is natuulijk niet normaal.
Veel sterkte
Quinta

Hallo quinta,

Het is het gebied van de keizersnede,maar aan de binnenkant,het is echt mijn baarmoeder die percies constant samentrekt.
Ik weet niet of het allemaal met die keizersnede te maken heeft of zo.
Mss daardoor dat het nu zo lang duurd om zwanger te worden.

Denk dat ik toch eens naar de gyn ga gaan....

Liefs orchi

hoi orchideke

Het zou een verkleving kunnen zijn, van je liteken.
Ik zou even je gyn bellen en een afspraakje maken.

groetjes quinta

ik heb dr nu na 8md ook last van gekregen, helaas. bij mij is het wel te doen hoor. ik heb er rond me menstruatie ook meer last van

Terug
Bovenaan