hallo,
wie heeft er ook vervelende ervaringen met het ziekenhuis gehad?
ik wel!
ik me ff voorstellen: ben sas en heb 2 kindjes maar heb 5 miskramen gehad.
de laatste was gister......
was 6 weken en 3 dagen en het is er spontaan uitgekomen.
maar omdat het al meerdere keren verkeerd is gegaan mocht ik al op tijd langs komen voor de eerste echo
dat was afgelopen donderdag toen zei de gyno dat het allemaal goed leek en dat het mooi op schema lag met de groei.
toen verloor ik al iets wat bruin slijm maar dat was geen probleem zei ze.
als er wat was mocht ik altijd bellen en kon ik langs komen.
na de inwendige echo begon het steeds meer te worden.
het werd vrijdag avond steeds meer en we belden met het ziekenhuis.
toen deden ze zo moeilijk,echt niet leuk.
ik mocht in de eerste instantie niet langs komen maar moest maar wachten tot de andere dag.( gyno had al een drukke dag gehad en was aan het eten en vond het niet nodig om te komen)
na aandringen van mijn man kon het wel.
deze gyno zei na het zien van de echo dat alles veel te klein was en dat niet goed was.
wat een tegenstrijd in 2 dagen!
ben toen weer naar huis gestuurd en we moesten na het weekend maar een afspraak maken voor het einde van de week.
nou ja ik het nu op dit moment zo zitten met dat hele gedoe dat ik er niet meer heen wil.
sas
wie heeft er ook vervelende ervaringen met het ziekenhuis gehad?
ik wel!
ik me ff voorstellen: ben sas en heb 2 kindjes maar heb 5 miskramen gehad.
de laatste was gister......
was 6 weken en 3 dagen en het is er spontaan uitgekomen.
maar omdat het al meerdere keren verkeerd is gegaan mocht ik al op tijd langs komen voor de eerste echo
dat was afgelopen donderdag toen zei de gyno dat het allemaal goed leek en dat het mooi op schema lag met de groei.
toen verloor ik al iets wat bruin slijm maar dat was geen probleem zei ze.
als er wat was mocht ik altijd bellen en kon ik langs komen.
na de inwendige echo begon het steeds meer te worden.
het werd vrijdag avond steeds meer en we belden met het ziekenhuis.
toen deden ze zo moeilijk,echt niet leuk.
ik mocht in de eerste instantie niet langs komen maar moest maar wachten tot de andere dag.( gyno had al een drukke dag gehad en was aan het eten en vond het niet nodig om te komen)
na aandringen van mijn man kon het wel.
deze gyno zei na het zien van de echo dat alles veel te klein was en dat niet goed was.
wat een tegenstrijd in 2 dagen!
ben toen weer naar huis gestuurd en we moesten na het weekend maar een afspraak maken voor het einde van de week.
nou ja ik het nu op dit moment zo zitten met dat hele gedoe dat ik er niet meer heen wil.
sas