verschrikkelijk!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Nou wat ik net bij Dr Phil zag! (voor zover ik het heb kunnen zien, sesamstraat gaat voor) Het ging over moeders die hun kinderen pushen om beroemd te worden. Op een gegeven moment moesten de kinderen (zo rond de 10 tot 14 jaar denk ik) een hiphopdans uitvoeren en zo konden ze een plasma tv winnen. Nou, die moeders gingen me toch tekeer tegen hun kinderen! Gewoon schelden enzo. Getver, ik word altijd heel erg misselijk als ik zulke mensen zie. Uiteraard ben ik voor het stimuleren van kinderen maar verschrikkelijk als het op zo'n dwingende, agressieve manier gaat. Mijn grootste wens is toch echt dat Janne gewoon een gelukkig mens wordt...

Sorry moest mijn frustratie hierover even kwijt. En manlief is naar cursus hihi.

groetjes Bregje mv Janne

Hiya!

Hahaha je moet ook helemaal niet naar Dr Phil kijken! Volgens mij is dat zowiezo slecht voor je mentale gezondheid. De man is een pompeuze randdebiel met grootheidswaanzin. Hahaha ik kijk er stiekum toch ook iedere keer naar hoor, het is een beetje als een auto ongeluk, je wilt het niet zien, maar je kan het niet laten om te kijken.

En die dwingende moeders moeten misschien eens gaan kletsen met de ouders van Britney Spears of Lindsey Lohan, zij hebben tenslotte zelf mogen ondervinden wat het met je kind doet, al die roem en stress en druk van ouders.

Ajuus, ilja

Hahahaha, ja je hebt helemaal gelijk. Ik moet er inderdaad niet naar kijken! Ik ben zelf psycholoog en kan me elke keer weer verbazen over zijn aanpak. Al lag het accent bij deze aflevering echt bij de ouders. En Britney Spears, ja dat is precies zo'n voorbeeld waarbij je duidelijk ziet wat de gevolgen zijn van vroeg beroemd zijn...

Groetjes Bregje

Terug
Bovenaan