Verschrikkelijk....

Ik hoor net van de schietpartij op een basisschool in Amerika. Wat krijg ik toch steeds kippenvel als ik zulke berichten hoor of lees.
Echt verschrikkelijk zulke berichten. Het zal je overkomen.... Ik moet daar echt niet te lang bij stil staan!

En vandeweek het meisje van 15 dat voor de trein sprong, omdat ze werd gepest op school. Brrr.... Wat moet dat meisje in de put hebben gezeten, zeg. Mijn leven is mij in de laatste jaren basisschool/eerste jaren middelbare school ook behoorlijk zuur gemaakt, maar zo'n oplossing heb ik toch nooit overwogen.

Het heeft niet zoveel met zwanger zijn te maken, maar mijn vriend is niet thuis en moest het even kwijt!

Ik hoop toch nooit, echt NOOIT, in zo'n situatie terecht te komen...

Zo, ik ben het weer even kwijt!

Ach meid, ik ben er ook zo mee bezig!! Ik vind het verschikkelijk wat er allemaal gebeurd. Nou dit weer en idd dat meisje en die grensrechter en noem maar op.....je vraagt je soms echt af in wat voor een wereld we leven hoor!!

Vind het godgeklaagd dat dit allemaal maar kan gebeuren. Hoe verknipt moet zo'n joch zijn om op de school van zijn moeder op de allerkleinste te gaan schieten???? Schiet jezelf lekker door je knar ergens op een stil veldje ofzo.....

Maar Dais, je moet er ook niet te lang bij stil staan...

Als ik dan in de reiswiegjes kijk naar mijn knulletjes dan voel ik echt dat inmense verdriet van die ouders, je zal gvd dat telefoontje krijgen, vreselijk!!

Liefs

Dat zal er ook echt mee te maken hebben, denk ik. Dat je zelf ouders wordt/bent! Dat intense gevoel....
Een zieke zieke geest moet die jongen hebben gehad, hij is er veel te makkelijk vanaf gekomen zo. Arme kindjes en ouders.... Leef zo met ze mee. Afschuwelijk!!

Maar het is wat Lynn zegt; sta er niet te lang bij stil! Er gebeuren zoveel vreselijke dingen in de wereld. Een vriendin van mij zit al zover met haar gedachten erin, dat ze absoluut geen kinderen op deze wereld wil zetten! Terwijl de wereld ook zoveel mooie en bijzondere dingen te bieden heeft!!

Liefs xx

Hey meiden!

Ik sta er gelukkig ook niet te lang en te veel bij stil, maar gisteren viel me op dat dat al het zoveelste incident was van de laatste twee weken. Ik kan het wel goed an me af laten glijden, maar gisteren werd ik weer even met mijn neus op de feiten gedrukt. Het zal je kind maar zijn!

Misschien idd omdat we zelf ouder zijn/worden dat het meer opvalt.
Meer dan zelf een veilig thuis creëren kun je toch niet doen. Zeker als je kindjes naar school gaan ben je gewoon een heel stuk controle kwijt. Hoort bij het opgroeien!

Tijd voor leuke dingen, een heerlijke dag gehad in Arnhem en nu lekker met mijn mannetje voor de buis!

Fijn weekend!

Liefs Daisy

Ja meid, de wereld kent een hoop nare dingen. Maar... gelukkig heeft de wereld ook zoveel mooie dingen te bieden!

Kijk eens naar jezelf! :))

De gevoelens herken ik net als de andere mama's wel hoor. Kunnen jullie je eerder dit jaar de busramp in Zwitserland herinneren met de Belgische kindjes? Mijn zoontje was toen net een klein half jaar oud. En toen zei ik tegen mijn moeder: Normaal vond ik dit altijd al verschrikkelijk nieuws, maar nu ik zelf een kindje heb kan er letterlijk van wakker liggen en heel hard om huilen. Als je zelf ouder wordt/bent dan zorgen die kleine wondertjes ervoor dat zulk nieuws ineens een persoonlijke dimentie krijgt.

Dit is heel normaal, maar het is belangrijk dat je er ook overheen kunt zetten. Het wordt anders zo moeilijk om te genieten van het leven :)

En meid: jij hebt alle reden om heel hard te genieten nu :))

Liefs

o ja ik was ook helemaal van slag al dat slechte nieuws dacht alleen maar o nee mijn schatjes als dat met hun zou gebeuren zou ik helemaal radeloos zijn. heb zo medelijden met de ouders die gaan gewoon door hel nu denk ik. zo erg !!

Terug
Bovenaan