verschrikkelijke buikpijn

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden.
Heeft iemand van jullie ook zo`n verschrikkelijke buikpijn gehad dat je niet meer kunt lopen en helemaal begint te transpireren?
Heeft dit iets te maken met de innesteling?
Ik ben niet zo kleinzerig maar dit is niet leuk meer,niet de hele dag,heb het nu 3 keer gehad vandaag en houd een kwartiertje aan.
Ik ben 5 weken en 4 dagen zwanger.
Hopelijk herkend dit iemand.
Liefs Mikkie.

Klinkt wel erg heftig, heb ook wel buikpijn gehad, maar niet zo erg als wat jij omschrijft. Misschien kun je voor de zekerheid de verloskundige ff bellen?
Sterkte.

Liefs Annemarie

Hoi Mikkie,

Het lijkt me niet normale bandenpijn of zo. Bel met een verloskundige en zij kan je meer vertellen of zeggen wat je moet gaan doen. Misschien valt het mee, maar het zou ook zo een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zijn.

Succes en laat even weten wat er aan de hand is.

Groetjes Saskia

Bedankt voor de berichtjes!!!
Ik heb het vanavond niet meer gehad,alleen beetje zeurende pijn.
Ik moet dinsdag naar de verloskundige,als het  eerder terug komt bel ik wel even.
Ik wil ook niet meteen zeurderig overkomen.
Ik hou jullie op de hoogte.
Liefs Mikkie.  

Hoi,

bij echt heftige buikpijn moet je altijd contact opnemen met je verloskundige of et je huisarts. Zij kunnen kijken of de zwangerschap zich wel echt in de baarmoeder bevindt en niet elders waardoor je deze buikpijn krijgt. Dat is wel zaak om te laten uitsluiten

hoi mikkie
ik ben benieuwd hoe het nu met je is?
groeten elke

Hoi elke.
Wat lief je berichtje.
Vandaag niet zo`n hevige buikpijn als gisteren gehad.
Ik heb ook geen bloedverlies ofzo,dus ik denk dat ie flink aan het nestelen is.
Ik mag dinsdag naar de vk dus ben ik denk ik iets geruster als ik daar ben geweest.
Ik hoop er maar het beste van,heb er zelf ook wel een goed gevoel over (hoe raar dat ook klinkt). Heb jij veel kwaaltjes??
Liefs Mikkie.

hoi Mikkie,
Ik ben van 6 weken tot 14 weken behoorlijk misselijk geweest, Ik moest niet overgeven maar had heel de dag een lamlendig gevoel. En net toen ik de moed begon te verliezen was het over. Het rare is dat je dan denkt: oh oh ik voel niks meer ik ben toch nog wel zwanger?? Nu ben ik 19 weken zwanger en ik voel me prima. Ik heb de eerste 6 weken af en toe wel wat buikpijn gehad, maar niet zo erg. Mijn buik begint al wel zichtbaar te worden nu, maar ik voel de baby nog niet.
Wel heb ik af en toe als ik druk aan het werk ben wat steken in mijn buik. Van de zijkant naar richting mijn schaamstreek. Volgens de verloskundige is dat bandenpijn dus ook niet erg.
groeten ELke

Terug
Bovenaan