verschrikkelijke nachten

A

Anoniem

Guest
Yoëll was/is weer zo verschrikkelijk bezig 's nachts.
Vanmorgen zegt m'n schoonmoeder; wat leuk die boventandjes
 boventandjes???
Ja hoor allebei, de rechter ietsjes verder dan de linker. En ook z'n boven hoektanjes zijn keihard en vuur rood.

Arme schat....

Leuk!!
Ja die boventandjes dan he! Niet dat hij er last van heeft en de nachten...
Hopelijk gaat het vannacht beter. Succes!
Groetjes Kirsten

Ach gossie,heeft hij zo'n last ervan...Ik hoop dat het snel wat beter gaat..succes ermee.
Bij Tess is nog geen tand te bekennen,morgen wordt ze 7 maandjes.

Groetjes Kitty en Tess.

hopelijk worden de nachten snel weer beter.

Groetjes sandra

ach stakkerdje hopen dat het gauw weer
over is
bij Lorenzo is ook nog geen tand te bekennen
en het lijkt erop dat het nog even duurt

ik hoop dat er vlot weer rustige nachten voorjulllie zijn

Veel liefs
Bianca mv Lorenzo

ahhh arme ukkepuk...
En arme jullie!!!
Ik hoop voor je dat het snel beter gaat!

Dikke kus Annet

Hier ook bijna hoor. Op de forumdag was ie al minder vrolijk dan normaal. Maar vandaag was ie de oude, super-vrolijk, maar nog niks hoor.   Wel twee dikke bulten boven, waarvan de ene ook wat donkerder rood wordt.   Maar ik hoop dat ie die nachtrituelen over gaat slaan. Wat een ramp!
Sterkte ermee!
Liefs Nelleke

Ben bang dat het niet alleen zn tanden zijn...
Of hij probeerd ons uit, of hij is echt angstig 's avonds en 's nachts in zijn eigen bed

Gisternacht heb ik een luchtbed genomen en naast zijn bedje gaan slapen haha.
Steeds als hij wakker werd heb ik over zijn hoofdje liggen wrijven en een liedje gezongen tot hij sliep. Dit ging prima, maar wel de hele nacht door.
afgelopen nacht weer in mn eigen bed gelegen en na vier keer een half uur naast zijn bed gezeten te hebben kon ik het ff niet meer hebben. Dus Yoëll tussenin genomen.
En ook vannacht af en toe over zn hoofdje moeten wrijven, maar niet zoveel als in zijn eigen bed.

Wie heeft de verlossende tip, want ik kan hem echt niet laten huilen, omdat ik niet weet wat er aan de hand is.
Voor hetzelfde geld heeft hij pijn of is hij bang, dan kan ik hem toch niet zomaar laten huilen...

pffffffff

Pauline

Terug
Bovenaan