Verschrikkelijke pijn in rechterzijde van men buik

A

Anoniem

Guest
Hey allemaal,

Nu heb ik weer wat voor,gisteren morgen als ik wakker werd had ik verschrikkelijke îjn in de rechterzijde van men buik,zo ongeveer waar de appendix ligt,ik ben dan met veel moeite uit men bed gekropen en ben dan gaan plassen en en vijf minuutjes erna was dit over.
Nu vandaag weer,ik word wakker en trug die pijn,ik dacht ah oke snel gaan plassen en het zal wel weer weg zijn,maar verkeerd gedacht,de pijn is gebleven en ook veel erger geworden,hoop nu dat ik geen last heb aan mijn appendix,ik zou de pijn omschrijven zoals mijn huid percies word opengescheurd,is echt pijnlijk pfff.
Kan bijna niet blijven liggen van de pijn en geen enkele houding kan ik aannemen zonder pijn.
Gebukt doet het zo'n pijn,ok als ik gestrekt ben.
Heb juist naar de HA gebeld en mag straks rond kwart na vijf langsgaan,hoop echt dat dit niet mijn appendix is of zo hoor.
Ik laat jullie wel iets weten straks,groetjes orchideke

Hoever ben je zwanger? Ik heb ook dagen gehad met vreselijk veel pijn (en nog wel)

Hoi orchideke!!
Ik heb steeds even meegelezen, maar had geen tijd om te reageren.
Krijg je trouwens een ruggenprik bij de keizersnee of moet je onder narcose?
Hier willen ze mij geen ruggenprik geven maar onder algehele narcose brengen! (typisch hollands!!) Als ik iets niet wil is het dat wel natuurlijk maar ik krijg over 2 weken gelukkig weer een gesprek hierover met de gyn.

Ik ben heel benieuwd naar wat jou dokter zegt over die pijn. Ik heb dit namelijk ook!!! Mijn dok zei dat het bandenpijn was maar ik geloof hem niet, t zit er continu en op 1 plek.

Nou ben erg benieuwd hoop je gauw te lezen hier

Liefs diana

Hey allemaal,

Sorry dat ik nu pas antwoord maar ben nog niet zo heel lang thuis.
Ik ben dan in de namiddag naar de HA geweest en ze had ook een beetje bang voor men appendix.
Ze heeft mij dan doorverwezen naar het ziekenhuis naar spoed.
Daar aangekomen hebben ze beetje vragen gesteld enz en ze dachten ook direct hier aan.
Ze hebben dan bloed genomen en naar het labo gedaan en ondertussen heb ik daar met baxters gelegen en heb dan na een tijdje een echo gehad.
Heel even de baby gezien en hiermee was alles in orde maar het was niet men appendix.
Ik heb namelijk een kiste op men rechtereierstok...
Ik mag nu wat dafalgan nemen en goed rusten want veel kunnen ze er niet aan doen.
Veel kwaad kon het ook niet hebben ze gezegd want zou door de hormonen komen door de zwangerschap.
Heb nu wel nog veel pijn maar zou wel moeten beteren,als ik maandag nog zoveel last heb moet ik naar men gyn bellen en mag ik langsgaan.
Ben wel al blij dat het geen appendix is hoor.

En over die keizersnede...ik zou echt nog niet weten dat ik in volledige narcose moet of niet,denk dat het nog wat vroeg is om hierover te praten bij mij want ben nu 20 weekjes he.

Groetjes orchideke

Terug
Bovenaan