verschrikkelijke pijn

hoi meiden,

ik heb net de 4e kuur clomid achter de rug in kan ieder moment mijn eisprong krijgen en dan voel ik goed want ik heb toch een pijn onder in mijn buik wat ik nog niet eerder heb gehad komt dit iemand bekend voor want met zitten en lopen voel ik het en het zit aan allebei de kanten onder in mijn buik. ik hoop dat ze gauw springen want dit is geen pretje.

groetjes linda

Jaaaaaaa, dat herken ik helemaal. Ontzettend vervelend gevoel ik noem het altijd klotsende eierstokken. En het doet zelfs pijn als je een lichte druk geeft boven je bilspleet. Absoluut geen pretje, maar dat is de voorbode van de eisprong. Ik weet niet waarom het zo gevoelig moet zijn maar dat kan het wel zijn. Nog even en dan is het weer voorbij!
Succes met alles!

Veel liefs Sjan

Jaaaaaaa, dat herken ik helemaal. Ontzettend vervelend gevoel ik noem het altijd klotsende eierstokken. En het doet zelfs pijn als je een lichte druk geeft boven je bilspleet. Absoluut geen pretje, maar dat is de voorbode van de eisprong. Ik weet niet waarom het zo gevoelig moet zijn maar dat kan het wel zijn. Nog even en dan is het weer voorbij!
Succes met alles!

Veel liefs Sjan

jaaaaaaaaaaaaa ik heb precies hetzelfde !!!
Heb ook net eerste clomid kuur achter de rug en had inderdaad rond de eisprong aan beide kanten ontzettende druk/kramp!!!

'fijn' te horen dat dit normaal is!
Maakte me al beetje druk....

xxx

Terug
Bovenaan