verschrikkelijke snot!

Zijn er nog meer dames die al werken snot verkouden zijn? Dit is mijn zesde week dat ik zo verkouden ben dat ik af en toe niet meer weet waar ik t zoeken moet. Ik ben twee weken geleden naar de dokter gegaan omdat ik er ook benauwd door ben en snachts niet meer dan een paar uurtjes slaap pak.
Ze wilde pas en kuur geven als ik longontsteking zou hebben en heeft me de opdracht gegeven om met salie te gaan stomen.
Ik ben het nu echt spuug zat en wil weer gewoon kunnen ademhalen door mijn neus.
Mijn lichaam is echt op aan het raken en wil weer wat energie en genieten van mn meisje in mn buik...

Liefs ilona

Mijn vriend is nu naar de apotheek om een kuur en een stevigere neusspray op te halen. Hij was er net helemaal klaar mee om maar toe te kijken hoe moeilijk ik het heb.
Hij kreeg nog wel ff een sneer vd huisartsen post dat ze het een vreemd tijdstip vond voor mijn klachten? Moet niet gekker worden toch?

Gr ilona

Hoi,

Ik ben van het sept forum.
Ik heken de klachten heel goed,ik ben al vanaf 1 maart snot verkouden,ik wordt er ook zo moe van,het gaat dan weer beter en dan weer slechter.
Nu hoest ik ook nog vreselijk veel echt te erg,maandag had ik ook nog koorts erbij....

In het begin was de koorts niet zo ernstig,maar na de 20 weken kan koorts de weeën opwekken heeft de verloskundige me verteld,ik mag wel paracetemol pakken voor de koorts en als neusspray mag je alleen maar de neusspray voor baby's gebruiken ik hoop dat ze dat ook tegen jouw hebben verteld.

Informeer anders even bij je vk.

Heel veel beterschap en ik hoop dat het nog over gaat....

hoi hoi,
ik ben ook verschrikkelijk verkouden geweest met voorhoofdholte ontsteking, ik heb neusspray gehaald van dr vogel cinuforce met menthol,mag ke gewoon gebruiken en heb k veel baat bij gehad.. Niks zo vervelend als die benauwde nachten. Mij is verteld dat het kindje van de benauwdheid echt wel wat meekrijgt (ik ben astmatisch) en dat k dan beter mijn medicijnen kan nemen.
Heel veel beterscha hopelijk knap je snel op.

Liefs

Ik ben ook al maanden verkouden. Nu heeft de huisarts mij een allergie test laten doen en daar is uitgekomen dat ik allergisch ben voor graspollen. Met andere woorden: Hooikoorts.
Misschien een idee om ook een allergietest te laten doen.
Niet dat een huisarts er veel aan kan veranderen want mag er toch niks voor gebruiken maar weet je wel waar het vandaan komt...

Ik heb vannacht een penicilline kuur gekregen en een andere neusspray waar ik 2x daags één pufje van mag nemen.
Af en toe ben ik echt heel benauwd en heb zo'n nare druk achter mn neus. De ene.dag gaat het weer wat beter en de andere dag is het weer veel slechter. Ik hoop dat dit gaat helpen dan kan ik weer slapen snachts.
Ik hoop dat jullie ook snel opknappen want het aftellen is begonnen :)

Liefs Ilona

Terug
Bovenaan