verschrikking die voorjaarsvakantie

zit er echt ff helemaal doorheen heb net gewoon ff zitten janken.
ik ben echt doodmoe. ze doen hier op het moment niet anders dan ruzie zoeken, slaan en trappen tegen elkaar druk doen, uitdagen en een grote mond. manlief moest weer snel weg na het eten echt zit er nu helemaal doorheen. kan echt ff niet meer. hoop dat morgen beter gaat. gelukkig gaan ze morgen logeren kan mama ff bijkomen. weet niet normaal heb kzoiets van kijk maar ff of doe ze naar buiten maar volgens mij kan je het nu gewoon echt ff niet meer hebben.

hormonen, kids voelen alles ook perfect aan he

zou voor je zelf ff schematje maken voor deze week.
morgen logeren, woensdag gaat pietje bij jan spelen, donderdag gaat marietje bij sandra spelen enz. dat elke dag ff 1 wat anders doet en evt allemaal wisselend de deur uit.
dan hebben ze lekker drukke vakantie en jij lekker rustig
lang leve playdates en familie zou ik zeggen

mara is nu ook logeren, ik ben zo slecht te pas en we zijn zo gestressed dat dit ff beter is
we merken het zelfs aan de dieren!

je hebt er gelijk in ja. en de dieren klopt wel ja. die van mij is op het moment heel rustig ook buiten die heeft zoiets van laat k extra lief zijn voor vrouwtje.
gelukkig gaan ze logeren tot woensdagavond. en dan donderdag moet knog naar logopedie met me dochter en vrijdag voor de 36 weken echo dus ben kook ff een poosje zelf weg.. heerlijk
voor jou kan me voorstellen dat het beter is. hoelang duurt dat nou voor het ongeveer weer goed trekt? doet het geen pijn?

O kan het zo goed begrijpen...mn dochter had vorige week vakantie en werd de 1ste dag al gek!heel de tijd maar met dr kleine broertje kwallen,rommel maken,grote mond,niet luisteren
uitdagen en dr zin doordrijven.was zo blij dat mn zus ze een dagje meenam naar de stad en dat ze zaterdags met een vriendinnetje naar de speeltuin mocht....bij een ander is ze altijd poeslief niks geen dol mee,ook de juf vind het een scheetje!dus denk idd dat ze goed merken dat we moe en kort in de kar zijn en daar dan zo op reageren...duurt nog wel even voordat over is wat denk je straks met de baby??das ook wennen voor ze hoor!
maarja herken zo je frustratie,heb ook zitten janken hoor!
liefs jootje

Kan ook andersom, zit hier gewoon te janken omdat mijn meisie er niet is
ze is nog zo klein en zo dapper. om slaaptijd vertel ik dat ze bij tante steeph gaat slapen, trekt ze de jas aan en zwaait daag naar mij, pakthaar pop en loopt naar steeph. Ze is net 21mnd! Ben blij dat ze zo gek met steeph is en dat ze zo aanpast maar het zou nietmoeten.

mijn gezicht doet niet zeer, maar probeer eens te eten of tanden te poetsen met verlamming, wou ff tandpasta eruitspugen maar ging niet eens
elke paar minuten moet ik zelf mijn oog ff dicht doen
ik heb er gewoon gevoel in, en binnen in de mond werkt mijn kaak en tong normaal, tis echt wang en voorhoofd die geen spier verrekt, oog is 1/2 en mond is ook half.

ah ja begrijp jou ook wel weer. ben blij dat het bij mij dan nog zo gaat. dat is ook moeilijk! moet zeggen tis afkloppen maar tgaat nu aardig. en ze gaan vanmiddag logeren alleen de kleinste blijft thuis ook lekker ff hoor.. maarhet komt ook natuurlijk tis niet echt mooi weer en je bent niet zo mobiel meer als mooi weer zou zijn om naar speeltuin of naar buiten te gaan. nu moet kmorgen even mijn auto laten maken dus als hij bij de garage is ga k even met ze en met mijn moeder naar macdonald. dus dat is ook wel weer ff leuk voor ze..

Terug
Bovenaan