verse groente hoe dan?

aa de hand van de topic over de potjes en dacht ik laat ik eens vragen hoe maak je groente zelf?
ik zou het namelijk niet weten.vers fruit doe ik gewoon met de mixer..maar dat lukt toch nooit met een spersieboon haha
ben benieuwd naar jullie kookunsten..
groetjes piewie

Hallo Piewie,

Ik kook de groente gewoon en dan met de staafmixer er doorheen, gaat prima. Alleen groente vond ik wel wat lastiger gaan maar nu met een aardappeltje erdoor gaat het stukken beter.

Groetjes Danielle (mv Tijn 26-09)

Ik deed dat ook altijd met de staafmixer
Is het eten wat stugger van aard, scheutje gekookt water erin en het wordt een lekkere
smurrie die eetbaar is voor onze kleine mannetjes en vrouwtjes...

Dus gewoon je gekookte aardappeltje in de maatbeker van de mixer, wat groente, klein scheutje water en mixen maar.....mmmm.....
Later kun je hier ook wat kleine stukjes vlees door doen......

Deed dit op een gegeven ogenblik ook met macaroni, rijst enz...

Zo maak ik ook mijn fruithapjes...Chris vind de peer errug lekker

Maar goed, met Chris moet ik  met de groente  nog beginnen hoor, dit is de ervaring van mijn andere twee mannetjes.

groetjes Pas

Inderdaad gewoon in de maatbeker, scheutje water erbij en mixen maar.
Jummieeeeeeee

Alleen spinazie met ei is hier geen succes, wel wat het mixen betreft, maar niet   met eten volgens Yoëll. Hij zette het op een brullen en wilde niet meer eten

Ik doe de groente in de blender,en steeds wat grover.Aardappeltje prak ik met vork en vlees(sinds 3 dgn) maak ik zo fijn,snijden en dan wat kruimelen en dan alles onder elkaar.
gr gaby

idd met de staafmixer. Wat van het kookvocht bewaren en naar behoefte erbij gieten. Wordt het lekker smeuig van. Op het moment maak ik het steeds wat grover en dat gaat goed.

Annemieke

Ik heb de babycook aan geschaft en ben er helemaal weg van.
Hij stoomt eerst de groente gaar en daarna kan je het mixen.
Met eventueel wat groente nat erdoor.
En hij is makkelijk schoon te maken.
Ik vind hem geweldig!!!

Terug
Bovenaan