Verse mama op komst!!!!

Hallo Dames,

Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Ik hoop dat het allemaal goed gaat !!

Ik ben 25 jaar en ben nu 8 weken en 6 dagen inverwachting. Ik ben 4 april 2009 uitgeteld.
Ik heb epilepsie, gelukkig al een aantal jaar aanvalsvrij, waarvoor ik medicatie slik. Dus ik kom niet bij de verloskundige maar bij de gyneacoloog onder behandeling.
We hebben afgelopen maandag ons eerste bezoek aan haar gehad. Spannend hoor.
Een inwendige echo gehad en alles was oke ! Het was 19 mm groot en we hebben het hartje zien kloppen! Geweldig!
Moeten met 14 weken weer terug. Moeten nu nog beslissen of we met 12 weken een prenatale screening op Down en uitgebreid bloedonderzoek laten doen. En met 20 weken moeten naar een ander ziekenhuis voor een uitgebreid echoscopisch onderzoek!

Dus we kunnen voorlopig vooruit. Nu maar hopen dat alles goed gaat!

Groetjes,
Bleumke

quote: Loesel Bleumke schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-08-2008 14:35:49'));

Hallo Dames,

Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Ik hoop dat het allemaal goed gaat !!

Ik ben 25 jaar en ben nu 8 weken en 6 dagen inverwachting. Ik ben 4 april 2009 uitgeteld.
Ik heb epilepsie, gelukkig al een aantal jaar aanvalsvrij, waarvoor ik medicatie slik. Dus ik kom niet bij de verloskundige maar bij de gyneacoloog onder behandeling.
We hebben afgelopen maandag ons eerste bezoek aan haar gehad. Spannend hoor.
Een inwendige echo gehad en alles was oke ! Het was 19 mm groot en we hebben het hartje zien kloppen! Geweldig!
Moeten met 14 weken weer terug. Moeten nu nog beslissen of we met 12 weken een prenatale screening op Down en uitgebreid bloedonderzoek laten doen. En met 20 weken moeten naar een ander ziekenhuis voor een uitgebreid echoscopisch onderzoek!

Dus we kunnen voorlopig vooruit. Nu maar hopen dat alles goed gaat!

Groetjes,
Bleumke

Hi Bleumke,

van harte zeg!!! Spannend he... Ik ben ook zwanger van ons eerste kindje.
Ik blijf ook onder behandeling van de gyn aangezien ik maar 1 nier heb en kans heb op vroeggeboorte maar dat maakt me niet uit. Betekent iig extra echo's!!! :-D

Ik ben 8 weken en 4 dagen zwanger en dus op 30 maart uitgerekend. Spannend!

Geniet van het wondertje in je en tot snel.

groetjes Jannie

Hoi Bleumke,

Gefeliciteerd!!!! En wat heerlijk dat je echo goed was.
Ik ben zwanger van ons 2e kindje en heb ik maart een MK gehad bij 12 wkn.
Over 1,5 week 1e echo. Ben best onzeker. Veel meer dan de vorige 2 keren.

Geniet van je echo!!
Grtz Linda

Terug
Bovenaan