versie niet gelukt !

A

Anoniem

Guest
Helaas, we zijn net terug uit het ziekenhuis, maar de versie is niet gelukt. De gyn heeft het twee keer geprobeerd, maar de beeb kwam niet verder dan halverwege. Balen dus. Dus nu blijven we in het ziekenhuis onder controle. Moeten meteen donderdag al terugkomen voor weer een CTG van de kleine en een gesprek over stuitbevalling vs keizersnee. Er was geen reden om niet voor de eerste te gaan, het kindje is redelijk klein en alles ligt er goed voor. Wel is het dan belangrijk dat de weeen sterk genoeg zijn. Ik denk dat dat dus onze eerste keuze is.

Verder hebben we vrijdag de sleutel van ons nieuwe huis gekregen, gisteren was de babykamer geverfd (behang eraf, structuurverf, toplaag, vloer schrobben, enz.) Vandaag zijn  de meubeltjes geleverd, dus het begint wat te worden. Vrijdag gaat de rest over. Hopelijk krijgen we alles af !! Toch meer werk dan we dachten/hoopten !

groetjes,
Hope74

Hoi Hope,

Wat balen zeg  dat de versie niet gelukt is, toch een klein eigenwijsje hé.
Is er misschien nog een kleine kans dat de kleine uit zichzelf gaat draaien, of is die kans 0,0%?
Volgens mij vertelde een collega van mij dat de baby van haar zusje op het allerlaatste moment nog uit zichzelf was gedraaid.
Een stuitbevalling lijkt me geen pretje maar er zijn er vele voor gegaan dus gaat het jou ook lukken.
Ga je nu ingeleid worden op een gegeven moment zodat het kindje niet te groot wordt of wachten ze het af?

Leuk dat je nu eindelijk aan de babykamer kan beginnen. Hopelijk zijn jullie nog op tijd klaar met alles en zitten jullie niet meer in de rotzooi als de kleine zich aandient.

Kruimel

0,0% is het niet, maar de kans is wel erg klein. Het heeft vandaag toch een duidelijke zet in de goede richting gehad, maar die kans niet gegrepen.

En inderdaad, velen zijn mij voorgegaan. Het moet er toch uit...

Ze wachten uiterlijk tot week 41 en als de bevalling dan niet spontaan is begonnen wordt het sowieso een keizersnee. Verder moet na 4 cm ontsluiting de rest max 1 uur per cm duren, anders duurt het ook te lang, dus er zitten wel wat haken en ogen aan zo'n stuitbevalling, maar ja, aan welke bevalling niet.

Hoe is het met jou en jouw kleintje, jij begint al lekker op te schieten hè? Nog ruim een weekie... spannend !! Nou, we houden elkaar op de hoogte !!

groetjes,
Hope

Hoi,

Ik moet idd nog een week (+ 2 dgn)
Bij mij is het verder nog rustig.
Wel is de kleine sinds gisteravond erg onrustig en dat ben ik helemaal niet gewend van hem / haar. Ook heb ik sindsdien regelmatig last van harde buiken zomaar opeens zonder iets bijzonders te doen.
Dus wie weet........zijn het voortekenen dat er iets gaat komen.
We wachten rustig af, geniet nog steeds met volle teugen van het zwanger zijn.

Hoe voel jij je voor de rest? Al een erg dikke buik of valt het mee? Ik heb nog steeds een beschaafd buikje, maar wel een hele mooie. Veel mensen vallen van hun stoel als ze horen dat ik bijna ga bevallen.
Er wordt nog steeds aan me gevraagd hoe lang ik zwanger ben ipv hoelang ik nog moet.

Geniet jij nog even lekker een paar wkn verder van je buik. Binnenkort is hij weer leeg. Ik geniet ook nog even zolang hij er nog zit. Want wat jij en ik allebei  heel goed beseffen is dat een 2de zwangerschap niet vanzelfsprekend is.

Kruimel

Terug
Bovenaan