Versie

Hey hey

Ben vandaag al weer 35 weken zwanger pff gaat nu snel zeg
Nog 2 weken en dan woor ik ingeleid kan niet wachten tot ik me kleintje in me armen ligt
Donderdag krijg ik eerst nog een versie vindt het dood eng omdat ik heb gehoord dat het heel pijn doet
Heb ook gehoord dat het kind kan geboren worden omdat het hartje in eens zwak is en meteen keizersnee moeten doen.
Heeft iemand ervaring met een versie ook wel draaie genoemt
Ik huil echt al dagen omdat ik het zo eng en spannend vindt


Liefs
 
Ik heb afgelopen vrijdag een draaipoging gehad. Helaas is het niet gelukt en gaan ze het morgen nog een keer doen. Mij is het heel erg veel mee gevallen en ook ik zag er als een berg tegenop. Ik ga niet zeggen dat het pijnloos is want dat is het echt niet. Maar had erger verwacht. En voordat ze eraan beginnen krijg je een ctg om te kijken of de baby het aankan en als ze klaar zijn krijg je er nog één om te kijken hoe de baby het doet. Dus er wordt echt heel goed opgelet en het komt heel zelden voor dat er een spoedkeizersnee gedaan moet worden omdat er wat met de baby is. Laat het gewoon over je heel komen en blijf rustig en alles komt goed. Sterkte!
 
In de meeste gevallen lukt het wel hoor om te draaien alleen ons meisje is al met haar billen ingedaald en daarom lukte het niet. Dus niet je eigen daar druk om gaan maken hoor.
 
Bij mijn tweede hebben ze ook een draai poging gedaan wat niet gelukt is. Het meeste pijn deed mijn huid doordat de arts die goed vast pakte om de baby te draaien.Ze gebruiken wel magnesium maar dat werd stroef op mijn buik, dat deed het meeste pijn. Zoals Tovada al schreef houden ze je kindje ervoor en erna erg goed in de gaten en als je in de dagen na de draaipoging iets anders voelt dan anders dan moet je ook aan de bel trekken. Een speodkeizersnee komt heel zelden voor!

Ik zou zeggen probeer je niet te druk te maken. De pijn valt mee. Ik kreeg ook een paracetamol van te voren.

Veel succes
 
Dank jullie wel voor de reacties
Pijn zou toch wel ff zijn hoop gewoon dat ik kan ontspannen
Ben benieuwd of het lukt ze is een eigenwijze tante haha

Liefs
 
hier ook ervaring met draaien..
mijn eerste lag met 39weken ineens in stuit.. die is gedraaid dmv een reiki behandeling, ben ik zelf helemaal niet echt zweverig maar ik dacht, baat het niet dan schaad het niet. maar dit was wel gelukt.

de 2e lag dwars, die is in het ziekenhuis gedraaid, ik vond dit wel een vervelend gevoel maar niet pijnlijk, maar hij hoefde natuurlijk maar een kwart te draaien dit was met 38weken.

beide keren was ik na het draaien heel misselijk, maar dat is logisch als een baby in je draait, vooral omdat het bij mij geen kleintjes waren. 10 en 8 pond
 
Is toch iets met je voet?
Ik ben vorige week bij de masseur geweest en zij deedt da ook maar ze zei dat werkt niet meer bij jou moet echt in het ziekenhuis
Zie er tegen op maar ook weer niet misschien mee te maken dat ik nog ma 2 weken hoef


Liefs
 
Terug
Bovenaan