Versieren kinderstoel?

Hallo!
Allereerst alle kindjes die 1 jaar zijn geworden: Gefeliciteerd!
Het lijkt mij een leuk idee met mijn zoontjes verjaardag zijn kinderstoel te versieren.
Heeft er iemand tips/voorbeelden of zelf plaatjes/foto's? Jeetje wat vraag ik allemaal?

En waar kan je leuke slingers kopen met thema: 1 Jaar?

Groetjes van Bloem

Versierde Stoel!

En wat over bleef...

Zie hier onze mooi versierde stoel.....& wat er later mee gebeurde!! Werkte niet helemaal hier. Die slierten waren reuze interessant om aan te trekken!!

Hihihih...suc6 met versieren!

Oopsie....zie dat het linken niet helemaal goed is gegaan! Je komt bij een andere foto uit. Nahjah als je ff doorklinkt zie je vanzelf de versierde stoel voorbij komen....en wat er van overbleef

Doei doei

Hoi,

Toen mijn dochtertje een jaar werd was  mijn idee een troon te maken van de kinderstoel. Een voorbeeld staat op www.snelzoekers.nl, kinderstoel intypen en dan de vijfde stoel (prinsheerlijke kinderstoel); niet zo'n duidelijk verhaal maar  hoop dat je ziet wat ik bedoel. De vorm kan je uit stevig karton knippen, en ik heb hem beplakt met felroze papier en de balletjes aan het eind met goud. Eventueel kan je de naam er nog op plakken met een andere kleur of een grote 1.
Verder veel strikken gemaakt van crepepapier in roze tinten.

Tip: snel foto's maken, want de versieringen leven niet lang!
Fijne verjaardag alvast!

Nou zat ik net nog even te kijken op die site, is de stoel ineens weg!!!!
Maar als je even bladert (5 pagina's) dan staan er nog meer van die troonkinderstoelen op.
het verhaal wordt steeds warriger!!
Succes!

Ik had gewoon allemaal balonnen aan de stoel vast gemaakt en wat strikken, klaar is kees! Zag er erg gezellig uit en onze dochter zat alleen nog maar achterstevoren/ondersteboven dus die vond t ook erg mooi! Voordeel van ballonnen is dat het een stuk langer meegaat dan slngers die ze er meteen af trekken!

Groetjes!

balonnen vind ik maar niks,daar knijpt hij in en dan knappen ze en dan zitten we met een overstuur kind,maar van die slingers vind ik wel een  leuk idee,alhoewel ik denk dat onze kat ze er binnen 5 minuten heeft afgerobtmaar ja het is het proberen waard!!!

groetjes nienke

Terug
Bovenaan