Verslaafd aan... bad!

Hee dames,

Zijn er nog meer die echt bijna niet uit bad te slaan zijn? Ik sta eigenlijk nog nauwelijks meer onder de douche, want dat is best belastend voor mn bekken merk ik...Maar in bad heb ik eigenlijk helemaal geen pijn en dat is echt heel fijn! Dus om de dag lig ik in bad. Echt ontspannend om geen pijn te voelen.

Alleen het erin en eruit klimmen is niet heel makkelijk, maar als ik mn spieren goed aanspan en me goed concentreer dan doet het geen pijn.
Hopelijk kan ik nog heeel lang genieten van mn bad :)

Donderdag heb ik weer een controle en dan wil ik ook het bad ter sprake brengen. Een echte badbevalling zal niet lukken in een gewoon bad, maar ik lees wel dat sommige verloskundigen je tot een heel eind in bad laten... Maar omdat we een whirlpool hebben weet ik niet of dat een optie is. Ik ben in ieder geval benieuwd!

Zijn er meer dames die erg graag in bad zitten en misschien wel een badbevalling overwegen?

Groetjes!

Ik ben gister en vandaag ook heerlijk in bad geweest, maar heb er niet zoveel tijd voor :-(. Erg eigenlijk omdat ik thuis zit, maar met zo'n kleintje van9 maand is het toch lastiger. Merkte wel dat het echt heeeeel fijn is!!!

Ik moet in het ziekenhuis bevallen, dus geen badbevalling, maar zou anders wellicht een optie zijn!!

Ik ga om de dag in bad, s avonds. Heerlijk!!! En dan heb ik ook even geen pijn en dat is zoooo fijn! Vanavond weer!

Tip: badolie jeneverbes van Kneipp. Is voor soepele spieren. Of lavendelolie van Weleda.

Wij hebben helaas geen bad.
Maar straks op vakantie wel als het goed is. Dus dan ga ik er ook van genieten. haha.

jaloers!! wij hebben helaas ook geen bad, zou het wel heeeel graag willen maarja. in bad bevallen lijkt me trouwens helemaal niks. mijn vk werkt daar ook niet aan mee. het is 1x fout gegaan en sindsdien doet ze dat niet meer...

xxx

Hoi,

ik vind het ook heerlijk in bad. Is zo lekker voor je bekken en je onderrug.
Volgens mij mag je met de bevalling in een gewoon bad zitten als je vliezen niet gebroken zijn. Als je in een bad wil bevallen dan kun je zo'n bevallingsbad huren.

Geniet er maar van, na de bevalling mag je een week of zes niet in bad. Was na mijn eerste zwangerschap een grote teleurstelling.

Groetjes Silvia

Grappig om dit zo te lezen. Misschien kennen jullie het zwangerschapsboek voor mannen? Toevallig stond voor deze week een stukje waarin de man erop gewezen werd dat hij z'n vriendin nooit walvis of walrus o.i.d. mocht noemen vanwege haar dikke buik, maar dat hij maar moest bedenken wat walvissen lekker vinden. Water! En dat hij nu maar wat vaker het bad moest laten vollopen. Ik geniet er nu dus ook regelmatig van ;-)

Ha, mijn exemplaar is zich momenteel aan het vullen. Heb blijkbaar een buikgriepje, vanmiddag helemaal leeggelopen.... Buik is gespannen, denk dat lekker badje wel gaat helpen!

Terug
Bovenaan