Verslaafd aan ijsjes!!!

Hoi Meiden,

Wie heeft er nog meer een verslaving van een bepaald soort eten? Ik ben op het moment verslaafd aan waterijsjes kan ze de hele dag wel eten wat ik overigens niet doe hoor. Ik was wel benieuwd wie nog meer een verslaving voor iets heeft.

Gr Fruit Girl morgen 18 wk

Hoi Fruit girl

Ik ben bij deze zwangerschap en ook bij mijn eerste zwangerschap verslaafd aan melk. Ik kan s'morgens 1 liter melk drinken. Smaakt nu zo anders als voorheen. Verder heb ik geen gekke verslavingen.
Ik probeer ook niet te veel van de melk te drinken want ze zeggen dat dit je ijzer laat dalen.

Smakelijke ijsjes!!!!!!

Groetjes Nicole 37 weken

Hoi Nicole,

Beter verslaafd aan ijsjes en jij aan melk als aan chocolde toch haha.

Nou nog een fijne zwangerschap en succes met de bavalling zometeen

Gr Fruir Girl

Hoi Fruitgirl,

Ik ben verslaafd aan alles wat gezond is(fruit&groente)kan het dan ook de hele dag door eten en fruit ik ik heel veel,heerlijk vooral ananas,druiven(pitloos jaja wel voorkeur)en meloen mmmm,en kiwi ook trouwens.
In het begin van me zwangerschap was ik verslaafd aan eieren ik at er wel 10 op een dag echt vreselijk als ik eraan terug denk.

Groetjes Bernice(17w+1 d zwanger)

Hoi,

ik kon de eerste drie maanden van mijn zwangerschap geen brood weg krijgen en stond daarom vaak s'morgens de restjes van de vorige dag op te bakken. Zat ik om acht uur al aan de hutspot. Ik moet er niet meer aan denken.

Nu eet ik heel veel ijs. Deze week krijg je een blik vruchten bij een doos ijs bij onze supermarkt. Nu zit ik iedere dag aan het ijs. Verder ben ik gek op bramenjam, die een kennis van mij heeft gemaakt. Heerlijk.

Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik heel veel griesmeelpudding gegeten met huzarensalade. Zat ik met een lepel en twee bakken op schoot. Eerst een hap uit de ene bak en dan uit de andere. Sindsdien hou ik niet meer van huzarensalade en ik eet bijna geen griesmeelpudding meer.

Groetjes van Marloes

hihi.. ik heb de eerst 3/4 maanden niks anders gedaan dan dagelijk pas rond 23.00 savond 2 frikandelen speciaal te eten echt vaste prik, nu drink ik dagelijk 1á2 liter karnemelk, en inderdaad ijs gaat er goed in.. magnums of waterijs!
En verders eet ik ontzettend veel beschuit met veel jam! kan zo een rol weg eten. (en nog maar 7kilo zwaarder hihi)

Ja gek dat je z,n tikken kunt hebben.
Bij m,n eerste zwangerschap had ik alleen heel graag Dubbelfris

Verders (nog) niks.. hihi (maar lijkt me al genoeg)

Fijne zwangerschap nog allen.
Liefs,
Marieke
35,5 weken en dochter Mara 19maand

Hoi!

Ik heb vooral heeeel veel dorst..meer dan honger.
Ik ben verslaafd aan de roosvicee-vruchtenmix,heeerlijk,van die aanlengsiroop.
En sinds kort drink ik ook veel zoethout thee,mmm

Verder snoep ik ook wel het een en ander tussendoor,maar dat deed ik al voor mijn zwangerschap

Ik ben gelukkig pas 3,5kg aangekomen.
Groetjes,Swinnie,23weken

Terug
Bovenaan