verslag gyn van gister

A

Anoniem

Guest
he meiden,

hierbij t verslag van de gyn van gister
nou positief nieuws in ieder geval,maurice zn zaad is geschikt voor inseminatie.het gaat gelukkig steeds meer vooruit met de kwaliteit van zn zaad.
van mij waren nog niet alle uitslagen van het bloed er,dus moet vrijdag weer bellen voor de uistlag van chlamydia en antistoffen rode hond.
nu is het dus zo mocht ik dus geen chlamydia hebben gehad of hebben,dan krijg ik as maandag een hsg.(erg snel)mocht ik het wel hebben of hebben gehad,dan krijg ik een kijkoperatie,maar wanneer die dan plaats zal gaan vinden kunnen ze nog niet zeggen.dit omdat je op de lijst voor een operatie gaat en daar hebben ze geen zicht over.
dus ff afwachten wat het gaat worden,brrr vind het nu wel erg spannend moet ik zeggen.

verders gaan we volgende cycles beginnen met iui.daarbij moet ik dus clomid gaan slikken en krijg ik vlak voor de inseminatie een spuit(weet ff niet meer welke dat is) dit om de kansen te vergroten,mede ook omdat het niet helemaal zeker is of ik wel een goede eisprong heb.dus er zit ineens heel veel schot in het hele gebeuren.
dus het wordt heel spannend allemaal nu,moet wel zeggen dat we er allebei vrede mee hebben dat we iui gaan doen,het is toch een stapje meer de goede richting op.(het klinkt misschien raar,maar dit is ook omdat er zon vreselijk kleine kans maar is dat het ons zelf lukt)
dus houdt jullie op de hoogte,ik moet morgen om 11:20 bellen naar het zh en dan weet ik hoe of wat precies.

liefs nathalie

Hoi hoi'
Ik las net je verhaal wat een toestanden allemaal maar zeker wel lekker dat er nu naar een oplossing is gezocht. Nu kan je teminste weer met goede moed ertegenaan wel spannend morgen, laat je ons dan weer weten? Nou meid suc6 ermee en ik duim voor je dat het allemaal snel gaat lukken.

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan