verslag van de bevalling van onze meid

hallo meiden
op zondagavond 11u begon het wat te rommelen bij me,ik had onder in de buikpijn die elke 2min weer terugkwam voor 20sec.na een uur vk gebeld en die kwam en had ik 2cm ontsluiting en ondertussen was de buikpijn omgezet in weeen die 25sec duurde maar wel snel opelkaar,om 1u nacht kwam ik aan in het ziekehuis en om 2u had ik pas 4cm,voor mijn gevoel ging het langzaam,ff gaan douchen en toen5cm, daarna vruchtwater verloren met hulp van de vk en toen een mega weeenstorm en om 02.23 is onze meid geboren.en om half6 zat ik weer lekker thuis. de kinderen zijn helemaal door het dolle heen zoo leuk.uiteindelijk is ze op de uitgerekende datum geboren,ook wel bijzonder.liefs van mij en jullie succes nog met de laatste loodjes

wat bijzonder op de uitgerekende datum! en leuk hoor dat je andere kids door het dolle heen zijn met hun kleine zusje! geniet lekker van je gezinnetje en laat je maar lekker verwennen!

Vervelend van die weeenstorm, maar wat ontzettend leuk dat ze geboren is op de uitgerekende datum! En leuk dat de andere kids zo blij zijn met hun kleine zusje, geniet er lekker van!

Terug
Bovenaan