verslag van een superdag!!!

Afgelopen vrijdag is mijn broertje getrouwd en het was in een woord " geweldig!!!"
Het weer was natuurlijk heerlijk, een stralend bruidspaar, leuke mensen etc....
Onze meiden vonden het ook super, Roos moest erg wennen aan haar tante in een jurk, ze wist niet hoe ze moest reageren maar vond haar uiteindelijk wel heel mooi.
Er zijn veel leuke foto's gemaakt, en Roos mocht zelfs het huwelijk vastleggen met een klap met de hamer van de ambtenaar, erg leuk!!! daarna mochten de meiden de ringen brengen, kreeg een brok in mijn keel (die zat er al de hele dag maar toen......ohhh...)
heel zoet liepen ze door het gemeentehuis naar oom en tante, zo schattig.
Het feest was niet helemaal mijn ding maar heb het toch waanzinnig leuk gehad, vooral met manlief, helemaal verliefd.
Na het feest hebben we het bruidspaar als verrassing naar een leuke bed&breakfast gebracht, een verrassing die ze de volgende dag geweldig vonden maar 's nachts een beetje te veel verrassing! We moesten ze daar ook achterlaten zonder al te veel verlichting want de stoppen sprongen, maar ja, kaarslicht op je huwelijksnacht is wel ultiem romantisch!!!
Thuis lagen de oppassen op een lek luchtbed..gggrrrrr....erg vervelend, dus na dat er met veel moeite een matras van de zolder was gehaald konden ook wij aan een korte nachtrust beginnen.
Je snapt dat het verliefde met manlief weer  even wat minder was hahahaha.....
Nog even een paar foto's om mee te pronken.

groetjes Daniëlle

Mooi plaatje!

Mooi meisje!!!

Helaas maar een fotomodel in de familie, Linde wille niet.....

Happy !!!

Hey Daan,

Wat heerlijk om te lezen dat het zo'n bijzondere dag is geworden! En inderdaad het weer was prachtig!!!

Wat hebben jullie toch een paar prachtmeisjes...

Spreken we snel weer een keertje af? Samen met Suus? Vrijdag in de herfstvakantie of zo? Gijs heeft een week later vakantie maar is wel op vrijdagmiddag thuis. Suus, kun jij dan ook?

Groetjes Yvonne

Ahhhhh....... smelt!! Als je dit ziet, zou je toch bijna spijt krijgen dat je niet pas getrouwd bent toen je kids er al waren (lijkt me geweldig: je eigen kindjes als bruidskindjes)

Mooi stel hoor (zowel het bruidspaar als jouw meisjes)!!!

Liefs en tot snel, gezellig dat we elkaar binnenkort weer zien
Susan

ps. volgend voorjaar trouwt mijn zusje hebben we net gehoord, kan me nu al énorm verheugen..... sentimenteel typ haha

Prachtig zeg!!!

Stiekem begin ik nu wel te hopen op een aanzoek.

Lekker de meisjes opdoffen en een heerlijk dag beleven. ga gauw de foto's laten zien aan mijn mannetje....

groet renske

Terug
Bovenaan