Verslaving?

Ligt meneer lekker te pitten...zit ik weer achter dit forum!! Terwijl ik natuurlijk ook had kunnen strijken, wassen, pitten....
eeeh...verslaafd?

Ik vind het heel lekker om af en toe even mijn ei kwijt te kunnen en te lezen dat er veel meer vrouwen zijn die hetzelfde voelen (of juist niet) als ik. En vragen te stellen.

Wij zijn  van onze vriendenkring de eerste die een kindje hebben dus ik heb geen vriendinnen met wie ik het er over kan hebben. Ja wel vriendinnen natuurlijk, maar allemaal nog kinderloos.....en ik probeer bij hun natuurlijk het niet continue over mijn kindje te hebben (al is dat wel erg moeilijk)

Vandaar vaak achter dit forum...haha...erg mutserig....maar wel lekker!

Hahaha heel herkenbaar. Ik heb ook nog een was en een was te vouwen en ik zou eventueel alvast kunnen gaan stofzuigen ofzo en volgens mij kan die kledingkast ook wel ene opruimbeurt gebruiken, maar ja ik zit ook hier...met dezelfde reden.

Ik ben ook de eerste in de vriendenkring die een kindje heeft en dus ken ik het gevoel dat je niet echt iets kan delen. Ze hebben wel een luisterend oor hoor, maar dan voel ik mezelf zo'n muts die het alleen over haar kindje heeft....Gelukkig is mijn vriendin ook zwanger, nu 18 weken... heel spannend allemaal dus over de zwangerschap hebben we gespreksstof zat...

Groetjes Hanneke

Hier ook een 'kinderloze-vriendinnen' vrouw haha. Niemand in mijn omgeving zit in de kinders dus idd wel lekker hier alles kwijt te kunnen en bij te kunnen lezen!

Groetjes Kirsten, mama van Tyche

bij ons zitten wel kinderen in de vriendengroep maar die zijn allemaal ouder dus vind ik het leuker om hier mee te kletsen dan heb je toch iets meer gemeen met elkaar.
en hier nog zo"n verslaafde haha ik zit ook als ik even tijd heb hier mee te lezen terwijl er nog wasgoed ligt haha

groetjes mira mv marek   6 wk

hahah hier nog een verslaafde.
Ik volg het juli forum al vanaf het begin van mijn zwangerschap en vind het ontzettend leuk dat we nu over onze kids kunnen hebben.

Echt een heel gezellig groepje

Liefs Ilse en danique

Ehhh, ik ook....
Ik begon al op het zwanger-worden forum. daar ben ik bijna een jaar geweest. Daar was het ook nog drukker, dus was ik echt de hele dag ermee bezig.... oen door naar het aug-forum en nu hier. Ik lees vrijwel iedere da een paar keer. En als er iets spannends met iemand is, hou ik het echt in de gaten.... Ben blij dat de rust weer een beetje wedergekeerd is, dan kan het weer volop!!haha

Kus Annet

Terug
Bovenaan