verslaving!!

hebben jullie ook een bepaalde trek in één specifiek ding??
ik eet kilo's pepermunt de laatste weken, minstens drie rolletjes per dag...
mijn man werkt zo'n beetje in de horeca, en koopt veel in bij groothandelaren, joepie! voor mij een bestelling twee dozen king pepermunt en een 5 literfles dettol.. hij dat opgehaald, en ze stonden wel wat raar te kijken. Ja, zei hij, de bestelling van een hoogzwangere vrouw

en lavendel, daar wordt ik high van lijkt t, die badolie van kneipp, daar neem ik ook een abbonnement op!

gr daniella

Haha leuk topic!
Nou ik heb niet zozeer 1 verslaving, iedere keer verandert het ook!
Eerst had ik iets met druiven, nu met appels en met vers geperste jus d'orange. Verder bijna iedere avond een ijsje, maar eigenlijk niet veel gekke dingen verder.
Ohhh ja grieks eten! Ik zou het liefst iedere week gaan eten bij de griek, maar ja dat loopt een beetje uit de klauwen haha!

Is schoonmaken ook een verslaving trouwens haha?
Daar begin ik wel steeds meer last van te krijgen..

Haha maaike, ik denk dat dat onder "nestdrang" valt :)

Bij mij eigenlijk dezelfde verslavingen als anders, enkel wat uitvergroot nu: chocolade en fruit!!! Die chocolade probeer ik uiteraard een beetje binnen de perken te houden, maar op fruitvlak laat ik me nu hélemaal gaan en dus werk me elke week door een aantal kilo's... Gemiddeld dagverbruik bijvoorbeeld: 2 sinaasappelen, een appel, een peer, een kiwi, een trosje druiven, een banaan, vaak nog een pompelmoes toe...

Mijn verslaving is chocola. Dus hier worden kilo's paaseitjes verorberd en vele boterhammen met hazelnootpasta. Moet er echt mee gaan stoppen want straks baal ik weer van al die extra kilo's die blijven hangen.

Groet
Lies

in het begin waren het partysticks, ging wel 4 potten per week doorheen. Chocola heb ik nu totaal niets mee terwijl dit altijd mijn struikelblok was. Toen een periode van sinaasappelsap gehad, ging wel een liter per dag door heen. Nu heb ik het met melk en karnemelk, zoals vandaag ook een liter karnemelk weggedronken. Ik zou zo meer willen drinken maar je moet ergens de lijn trekken he hahahahaha

Leuke topic!!

Ik moet juist niks van zure dingen hebben, omdat ik dan meteen brandend maagzuur krijg. Dus geen sinaasappelsap, dubbelfris, karnemelk enz.

Mijn verslaving is geruld gehakt, sta ik onder het eten koken zo uit de pan te eten whahahaha. En van die spekjes die je door andijviestamppot doet. Ben ik ook helemaal gek op.

Wel vreemd hè, die hormonen

ik heb dus helemaal geen last van brandend maagzuur ondanks dat de baby heel hoog zit.

De spekjes voor de stampot vond ik altijd al lekker :p Ik doe ze ook altijd door de sla heen heeft wat meer bite.

Terug
Bovenaan