verslaving?

hey meiden,
wat is het hier stil...
ik neem aan dat het dan allemaal heel erg goed gaat met de zwangere buikjes...geen onzekere gedachtes en vragen hier???
gelukkig maar , maar het is wel gezellig om een actief forum te hebben toch?

ik zal er even een nieuw onderwerp tegenaan gooien ;)
hebben julie al een zwangerschapsverslaving?
ik ben sinds een paar weken helemaal aan de mandarijnen...heerlijk!
en de rest gaat er ook nog prima in hoor ;)
liefs lot.

Is wel stil ja... meeste dames als ik het goed heb zijn ook in verwachting van nr 2 dus denk dat de meeste ook wel weten wat er kan/ gaat gebeuren. Maar actief fora is altijd leuk! Ik ben iig wel vaak (oeps, op mijn werk dan)

hahahaha jajaja erg veel last van maandje dat, maandje dit weer...

Zoals Cerverlaat worst/ slaatje's dit is gelukkig weer uit. Maar in het begin at ik alles met tomatencurry zelfs chocolade, nu kan ik dat echt niet meer zien. Heb nu de Joppie saus gevonden in de winkel jammie das lekker...

Mijn koelkast ziet er echt anders uit dan voor de zwangerschap. Maar somige dingen lust ik nu echt niet meer terwijl ik het daarvoor erg lekker vond. Ook heb ik echt zin in kippelevertjes (dat vond ik altijd al lekker) maar dat mag ik dus nu niet eten vanwege een tegrote hoeveelheid vit.A... zucht en ik heb er zoooooooooooooon zin in.

Gisteren pompoensoep gemaakt (zelf!!!) vond het erg vies.... maar zoon die niet zoveel eet heeft zijn bordje op!!! En ik heb draadjes vlees gemaakt (stoofvlees) heerlijk!!!!

Hee Lot
Op het moment is er niets dat ik graag eet, maar de allereerste weken van mijn zwangerschap bestonden zowel, ontbijt als lunch en avondeten uit mandarijnen.. Ik kreeg er geen genoeg van. Dat ik laatste tijd niet veel eet komt door de misselijkheid, die overigens op dit moment lijkt te zakken. Ben niet meer zo misselijk 's ochtends zoals ik voorheen was.. GODDANK... Want dat was een ware hel!!

@ Josh..
chocolade met tomatencurry?????

Ik drink me momenteel helemaal suf aan sinasappelsap. Verder heb ik een ontembare behoefte aan chocolade en andere zoete dingen, ik probeer daar zo weinig mogelijk aan toe te geven. Ik heb namelijk vorige zwangerschap hoogst waarschijnlijk zwangerschapssuiker gehad. Daar kwamen ze alleen pas na de bevalling achter.
Ik hou me dus erg in ;) toen ik zwanger was van mn zoontje had ik alleen maar heel erg zin in hartig.

Liefs Jen

Dit maal weer niets apart.

Ik heb wel minder zin in 'buitenlands' eten. Dus hier vaker hollandse pot, vinden mijn mannen erg lekker. Ik ben normaal van experimenteren etc., maar nu even niet.

Groetjes.

@ Josh
dat was misschien toen, maar het lijkt me echt een afschuwelijke combi, de gedachte alleen al..

ik heb me trouwens laatst wel helemaal tegoed gedaan in een wokrestaurant. voor het eerst sinds weken heb ik toen heel erg goed gegeten. ach wat wil je, voor 17,50 all you can eat. als je dan steeds beetje afwisselt van eten en je kleine porties neemt.... zucht, ja dat was wel lekker....

getver josh, chocolade is toch al lekker genoeg!!!
ach, je kan maar wat raars hebben toch ;)

en mandy, mandarijnen zijn hier ook niet aan te slepen...het pellen is alleen wat lastig soms he, dat duurt dan zo lang..en ik moet ze ook nog eens delen met mijn dochtertje,hahahaha.

vanavond hopelijk MAC!
soms heb ik echt geen zin om te koken, bah!

Terug
Bovenaan