verslavingen?

A

Anoniem

Guest
Hallo!

ik zit me hier een misselijk te eten aan de Engelse drop  en vroeg me zo af waarom ik het niet kan laten staan. Het staat zoooooooooooooo leuk, die kleurige dropjes in een grote glazen pot. Ja, enig, alleen ik kan d'r nooit van genieten, want die pot eet ik binnen no time leeg!!  Verder kan ik niet van chocolade  afblijven (wie wel????) en heb ik moeite om van borrelnootjes af te blijven als er een zak open ligt. Zo, dat is eruit! Zijn er medeverslaafden onder ons? Kom maar en biecht maar eens op

groetjes
Mie

Ja, hier ook de chocola en dan de côte d'or met hazelnoten! Elke keer denk ik "nu haal ik het niet meer in huis", maar dan kan ik de verleiding toch niet weerstaan..

Groetjes Sil

Hoi Mie,

Ik ben helemaal gek van milka chocolade met hele hazelnoten,moet er nu helemaal van watertanden,ben met sonja bakker begonnen en zit nu met n kopje soep en een pistoletje!

Maar die engelse drop van jou is ook erg lekker!

groetjes ramona

Mijn allergrootste liefde is chocola... En schoenen. Ik koop me he-le-maal ziek aan de schoenen. Vorige week drie paar gekocht . Waarvan ik serieus vind dat één paar niet telt want die zijn voor de makkelijk en dus erg lelijk. Maar ja, als moeder heb je nou eenmaal een paar paar makkelijke schoenen nodig.

Die andere zijn wel echt geweldig! Vooral de lichtgroene bandjes sandalen! Met een superlief klein hakje. Liefde op het eerste gezicht .

Groetjes, KT

Oh ja, hier zijn het tasjes en oorbellen!
Ik moet bij elke outfit een bijpassend tasje en bijpassende oorbellen.
Mag nu van mezelf geen tasjes meer kopen!
Sil

hoi hoi,

Nou iedereen heeft toch van die verslavingen: drop en chocola, hmmmm.

Krijg er spontaan zin in, maar gelukkig hebben we niets in huis. ( de zwangerschapskilo's zitten er nog steeds aan)

Carina

Terug
Bovenaan