Verslikken?

<p>Ons meisje verslikt zich best wel vaak nadat ze gedronken heeft aan de borst. Ze maakt dan een hoog ademhallend geluid. En daarna gooit ze er wat melk uit. Iemand hier ervaring mee? Thuis wordt ik een beetje moedeloos van me schoonmoeder.</p>

Ja ervaring mee, het hoort er wel een beetje bij natuurlijk.. mijn dochter krijgt KV met jbpm maar krijg regelmatig nog wat terug. Zolang ze groeit en aankomt is er niets aan de hand, en het lijkt vaak meer dan het werkelijk is.

Ze moet met 5 weken het drinken, zeker bij een sterk toeschietrrflex nog goed onder de knie kijken. Je zou eens een laktatikundige kunnen laten meekijken of haar aanhap goes is, of ze niet een te straks tongriempje heeft enz. 
Schoonmoeders zijn sowieso om qek vaaan te worden? laat je er niet gek doormaken en laat duidelijk weten wat jij wilt enz. Dat zal ze moeten accepteren, het is jouw kind(jullie) en niet de hare. Hoe eerder jij grenzen stelt in wat voor advies je wenst, in wat ze mag mbt jullie kind hoe minder moeite dat later kost. Misschien doe je dat al en dan moet je maar bedenken dat de meeste moedeloos worden van,hun schoonmoeder??

Terug
Bovenaan