verslikken

Hoi
Mijn dochter is 5 1/2 maand, is momenteel best wel verkouden, in de zin dat ze heel veel prutteld en veel moet hoesten. i geef haar hiervoor Bisolvon druppels voor baby`s
Iedere keer als ik haar de fles aan het geven ben dan verslikt ze zich constant.
Ik weet niet of dit komt door de verkoudheid of dat het misschien een andere oorzaak heeft.
Wie herkent dit en weet wat ik hier aan kan doen.
Ik zit ook nog steeds een beetje te rommelen met haar slaapritme. ze slaapt meestal s`avonds van 20.00 tot 08.00
8.00 fles 8.30 tot 10.30 slapen
12.00 fles 13.30 tot 15.00 slapen 16.00 fles 17.00 groente hap, 20.00 laatste fles. (4 flessen in totaal)
Ik vind het moeilijk om haar tussen 17.30 en 20.00 weer op bed te leggen meestal als ik haar dan wakker moet maken voor haar laatste fles is ze niet te genieten, maar als ik haar op hou tot de laatste fles is er ook geen land meer met haar te bezijlen.
Hoe kan ik dit nou het beste aanpakken, hoe doen jullie dit.
Alvast bedankt

Gr Sylvia
 
Mijn dochter had hier in het verleden heel veel last van en was erg benauwd en moesten in hoogtij dagen wel 17 keer sprayen per dag.
Voor elke fles gaven wij haar standaard zoutoplossing. Van Bisolvon zijn wij overgestapt naar Castanea honingcomplex van Pfluger.
Natusan heeft ook voor het bad breath and easy wat de boel lekker helpt loskomen.
Andere wondermiddeltjes zijn: Luuf voor baby's op haar borst en rug smeren. Zorgen dat haar hoofdje wat hoger ligt.
Verders zou ik als ik jou was het schema een uurtje terug proberen te schroeven. Om 07.00 uur beginnen en haar vervolgens om 18.45 uur de laatste fles geven, waarna je haar lekker weg legt. Wellicht kun je haar voor de laatste fles lekker in bad doen, zodat ze met een "open neusje" lekker kan gaan slapen.
Uit voorzorg voor een volgende verkoudheid is Caltrivat van VSM een echte aanrader.
 
Terug
Bovenaan