verspringende cyclus

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje aan jullie,

Ik heb een verspringende cyclus, de ene keer 23 dagen en de andere 29 dagen en dan weer 23

Nu vind ik hier het moeilijke van dat het nu zo onduidelijk is wanneer ik mijn eisprong heb. Online hulpjes zijn niet maandelijks te gebruiken. Ik reken het wel zelf uit maar ben iedere keer bang dat ik verkeerd zit.
Ik ben zo onzeker deze keer, mss doordat mijn man lang niet wilde en nu toch heel graag wil.

wie heeft hier ervaring mee en wil die met mij delen?

groetjes nancy
 
Heey
Ik had na mijn miskraam vorig jaar ook een hele onregelmatige cyclus 23/28, maar toen ik er weer voor ging was ik toch snel zwanger. Ik deed mijn kortste cyclus min 14 en mijn langste min 14 en vanaf die dag tot de laatste moet je dan ergens vruchtbaar zijn. En als je dan om de dag sex hebt dan kan je het niet missen. Hoop dat je snel zwanger bent suc6
 
Hey meid, misschien even vragen op het forum over zwanger worden? Daar krijg je vast antwoord op jevraag!

Ik hoor daar ook thuis en, helaas, nog niet hier. Mijn cyclus is heel regelmatig, maar il lees vaak dat teunisbloemolie goed werkt om je menstruatie regelmatiger te krijgen.

Suces!
 
Bij mij was hij onregelmatig. Wij namn de korste en langste periode en daar telde we paar dagen bij op. En dan om de dag klussen.
Ik heb een miskraam gehad. Maar binnen een maand was ik weer zwanger (in middels alweer 19 weken) Deed het op de manier hoe ik net zij. En na het klussen 20 min blijven liggen met een kussen onder je billen. Zwaarte kracht helpen ;)

Komt vast wel een keer goed zal voor je duimen!
 
Dank jullie wel alledrie,

we gaan er a.s woensdag nog eens voor en dan begint de tijd van het wachten. En jeetje wat zie ik daar nu al tegenop zeker omdat manlief dan niet veel thuis zal zijn en ik wel voor de kinderen ivm de schoolvakantie. En ik dus alle tijd heb om na te denken.

groetjes
 
Terug
Bovenaan