Verstand of gevoel

A

Anoniem

Guest
Beste Allemaal!!

Even voorstellen, ik ben 28 jaar en mama van 3 dochters, in de leeftijd van ruim 3,5 jaar, net 2 jaar en bijna 1 jaar!
Van mijn eerste dochter beviel ik een week te vroeg met zw.schapsvergiftiging, bevalling opgewekt, één dag voor de uitgerekende datum van mijn tweede dochter belde mijn vader op dat mijn moeder plotseling was overleden, deze bevalling is op dinsdag opgewekt, op woensdag stapte we met dochter in de auto om bij het condoleren te zijn. En de donderdag erna ben ik de hele dag bij de begrafenis geweest, vrij hectisch allemaal. Na vier maanden was ik onverwacht zwanger van mijn derde dochter, ditmaal had ik veel te veel vruchtwater en ons kindje bewoog bijna niet meer, resultaat ook deze bevalling is opgewekt. Nu onze jongste over 2 weken een jaar wordt, wil ik vreselijk graag weer een kindje, maar ik ben vreselijk bang voor de reacties van de buitenwereld!!
Wat moet ik nu?? Mijn verstand of mijn gevoel laten spreken??? Verstand zegt NEE even wachten ze zijn alledrie nog zo jong!! Mijn gevoel zegt JA!!!!

Groetjes Jeany01

Wat een vervelende gebeurtenissen zeg, wat erg voor je allemaal!

moeilijk zeg!

Maar ik vind dat je je in ieder geval niet veel van de buiten wereld aan moet trekken.
Ennee...ook al waren de vorige bevallingen heel vervelend, je hebt er toch geen spijt van?

Ik zou vooral op mijn gevoel af gaan en een beetje naar mijn verstand luisteren.

quote: jeany01 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-08-2006 21:18:52'));

Beste Allemaal!!

Even voorstellen, ik ben 28 jaar en mama van 3 dochters, in de leeftijd van ruim 3,5 jaar, net 2 jaar en bijna 1 jaar!
Van mijn eerste dochter beviel ik een week te vroeg met zw.schapsvergiftiging, bevalling opgewekt, één dag voor de uitgerekende datum van mijn tweede dochter belde mijn vader op dat mijn moeder plotseling was overleden, deze bevalling is op dinsdag opgewekt, op woensdag stapte we met dochter in de auto om bij het condoleren te zijn. En de donderdag erna ben ik de hele dag bij de begrafenis geweest, vrij hectisch allemaal. Na vier maanden was ik onverwacht zwanger van mijn derde dochter, ditmaal had ik veel te veel vruchtwater en ons kindje bewoog bijna niet meer, resultaat ook deze bevalling is opgewekt. Nu onze jongste over 2 weken een jaar wordt, wil ik vreselijk graag weer een kindje, maar ik ben vreselijk bang voor de reacties van de buitenwereld!!
Wat moet ik nu?? Mijn verstand of mijn gevoel laten spreken??? Verstand zegt NEE even wachten ze zijn alledrie nog zo jong!! Mijn gevoel zegt JA!!!!

Groetjes Jeany01

Hoi Jeany,

Het gaat om jouw en jouw vriend/mans gevoel of jullie nog een kindje willen.
Ik begrijp dat je verstand zegt dat je beter nog even kunt wachten, maar aan de andere kant, als jullie het nu ook redden, dan zou dat  met een 4de kindje erbij ook lukken. En wie zegt dat het meteen raak is.

Onthoud goed meis: het is jullie keuze en NIET dat van de buitenwereld!!

Het lukt me niet altijd om het in de juiste woorden te beschrijven wat ik bedoel, maar ik hoop dat je iets aan mijn reactie hebt.

Liefs, Nadine.

Ik zou er gewoon voor gaan. Niet luisteren naar je verstand. Als je er niet aan toe was zou je er ook niet naar verlangen. En wie kan dat beter bepalen dan jullie zelf?

Liefs Julia

Hoi,

Als ik jou was zou ik eerst overleggen met een arts/gyn. Als het niet meer risico's met zich meebrengt dan elke andere zwangerschap zou ik er gewoon voor gaan,miss heb je wel 3x pech gehad. Succes in ieder geval!!

Bedankt voor jullie reacties, en ja wat mij betreft  gaan we er voor!!
Mijn man vind het best. Ik heb één keer met mijn eisprong geklust, moet zaterdag ongi worden, spannend!!
Heb steeds het gevoel dat ik opvliegers heb, en onrustige benen, dus wie weet!!

Terug
Bovenaan