Verstandskies eruit

Ik moet over een paar weken mijn verstandkies eruit laten halen maar ben er sinds kort achter dat ik net 4 weken ben......maar ik hoor ook dat je bijv geen verdoving mag krijgen en of geen pijnstillers,,,,,is dit waar??? of kan het geen kwaad???? Helluppppp

Hoi Vanessa,
ten eerste gefeliciteerd leuk joh..
Denk alleen dat je deze vraag misschien beter kan stellen bij zwanger forum.. denk ik??
Of misschien bij alle 2..
succes bij de tandarts, heb ik ook gehad en ik wil je niet onmoedigen maar bij mij deed het veel AU..
Dus misschien toch maar ff wachten??
liefs anne
xx

Zou het even navragen bij de tandarts of kaakchirurg(daar moest ik toen heen)
vlgs.mij kan een plaatselijke verdoving niet zoveel kwaad en je mag paracetamol slikken.Maar antibiotica weet ik niet zeker,mischien hebben ze andere voor als je zwanger bent.(ik kreeg het al meteen na het trekken)

succes! (het trekken zelf viel mij mee,hopelijk ben je een vd gelukkigen met weinig complicaties)

Hoi Vanessa,

Een paar maanden geleden moest ik een wortelkanaalbehandeling en misschien was ik zwanger (zat net voor mijn NOD).
Ik mocht wel een verdoving en kreeg met de foto's een loden schort voor.
Je mag wel een paar pijnstillers, volgens mij Paracetamol.
Volgens mij staat er op deze site bij de zwangerschapskalender (week weet ik niet) welke en hoeveel pijnstillers je mag.
Veel succes in ieder geval!

Hoi Vanessa, ik zou het als het kan uitstellen want ik heb dit ook gehad. Je mag als je zwanger bent geen foto's maken (of alleen foto's met een lage straling) en daarbij, dat vond ik nog veel erger. Je mag gaan ibuprofen gebruiken. Let daar dus op want dat mag je absoluut niet hebben als je zwanger bent of wilt worden. Paracetamol is lang niet zo effectief tegen de pijn erna. Sommigen hebben nergens last van maar ik had 2 weken pijn en smachtte echt naar ibuprofen maar helaas.
Sterkte ermee!

Hoi Vanessa,

Gefeliciteerd met je zwanngerschap!

Ik herken je verhaal. Ik was ook net zwanger toen mijn verstandskeizen eruit moesten. Bij de kaakchirurg werd dit uitgestels tot ik minstens 16 weken was. Vanwege de verdoving.
Sterkte met je kies
Veel plezier met je zwangerschap!
Monique

Hoi Vanessa,

Toen ik in verwachting was zei mijn tandarts dat je de eerste 3 maanden geen verdoving mocht.
Daarna kan het geen kwaad.
Maar vraag het gewoon even na.

Gefeliciteerd trouwens.

groetjes Niempie

Terug
Bovenaan