Verstoppertje...

A

Anoniem

Guest
Vanavond heb ik  een pret echo laten maken. Het was erg leuk om weer eens naar binnen te kijken.
Helaas bleef bij ons het langverwachte 3-d beeld van het gezichtje weg. Onze dochter speelde verstoppertje en bleef elke keer met haar gezicht in mijn baarmoederwand of achter de navelstreng of een armpje verstopt  Op mijn zij liggen, wandelen, wat met mijn buik wiegen, niets hielp! Ze bewoog met haar armen en benen en ging anders liggen, alleen bleef ze haar hoofd vanaf haar neusje verstoppen. Je kon wel leuk zien hoe ze haar mondje bewoog, maar haar hele gezichtje kregen we niet te zien.

Gelukkig mag ik nog een nieuwe afspraak maken waarbij ze dan gratis nog een kwartiertje gaan proberen mooie 3-d beelden van het gezichtje te maken. Ik hoop dat ze dan een andere houding heeft.
Ze lijkt nu al op haar eigenwijze moeder...

Wat jammer dat je het gezichtje niet goed heb kunnen zien. Ik duim voor je dat het de volgende keer helemaal in beeld zal zijn!
Maar ondanks dat lijkt het me nog steeds geweldig om de beweging van je kindje te kunnen zien!

Succes met de volgende keer. Laat even weten hoe het gegaan is!

Groetjes,
Judith

Dat is jammer, wanneer mag je weer?
Waar heb je het trouwens laten doen, wij willen het ook nog doen!
Bij de eerste ook gedaan en was zo leuk!

Groetjes, Ellen

Ik ben bij baby view geweest. Ik heb weer een nieuwe afspraak voor over 3 weken gemaakt. Ze gaan dan nog proberen of het gezichtje in beeld kan komen. Deze echo is dan nog een kwartiertje en wordt wel ook weer op DVD gezet. Als ze dan wel mooie beelden kunnen maken krijg ik ook 3d foto's mee.
Ik ben erg benieuwd of ze dan beter mee wilt werken, we willen haar graag alvast even zien!

Blijft het nog even langer een verrassing voor jullie! Wel fijn dat alles verder goed was en wie weet heb je de volgende keer meer succes!

Liefs Hilma.

jammer dat je het gezichtje niet goed zag. Wel fijn dat je daar ook voor terug mag komen. Wij hebben 22 september onze pretecho. Kijk ernu al naar uit!

ik heb net een afspraak gemaakt, ook 22 september.. :)
Heb net ook weer even de dvd van mijn eerste zoontje bekeken, geweldig hoor!!
veel plezier.

Ellen

dat lijkt me nu ook zo leuk. gewoon even de dvd bekijken van je kleine! Wij nemen onze ouders mee. Zij weten enkel nog van niks. We gaan eerst lunchen en dan laten we ze vast kennismaken met hun aanstaande kleinkind.
Denk dat ze het geweldig vinden, in de tijd dat onze moeders zwanger waren had je namelijk nog geen echo's.

Terug
Bovenaan