verstopping baby

hoi meiden ,
ben een september mama ,en heb een vraagje .
wat doen jullie bij verstopping van jullie kindje ,geven jullie een drupje olijfolie of jus d orange ,dat word mij verteld maar durf het niet aan.
tips van harte welkom.
groeten cinderella
 
Ik doe wel eens een druppel(of2,3) olijfolie door de flesvoeding. Dit werkt goed. Deed het bij mijn oudste op advies van het cb en een dietiste, kan dus geen kwaad. Je zou ook kunnen kijken of het helpt als je het door bijv 2voedingen per dag doet.
 
Hier ook verstopping problemen. Ik doe nu weer extra water bij de fles ( de flessen moeten wel op gaan) En ik heb de voeding iets aangepast. Wij geven een mengsel van hongerige baby's en standaard. Vanmorgen had ik weer een normale poepluier. Ik hoop dat het nu door gaat zetten.
 
Annelot poept maar eens per week en soms nog minder vaak. Ik geef borstvoeding, dus dan mag dat. Wel fijn, zo weinig poepluiers, alleen als het zover is, moet ik wel snel zijn anders zit alles onder :)
 
ik heb bij de kinderarts een poeder gekregen voor timo wat zn ontlasting wat dunner maakt en dus geen luie darmen krijgt..... werkt echt super!!
extra water hielp bij mij ook niet en de kinderarts raadde me dat ook neit aan,ze zei dat je beter kon aanhouden wat op het pak staat.
 
Terug
Bovenaan