verstopping (obstipatie)

Hallo dames,

Ik ben eigenlijk van het zwangerforum, maar ik was even te nieuwsgierig om af te wachten.

Ik heb overmorgen mijn NOD.
Ik heb een tijd terug last gehad van obstipatie en was helemaal klachtenvrij.
Nu we bezig zijn met zwangerworden (8e ronde) heb ik de laatste 2 dagen weer meer last er van (voel dat ik moet, maar kan iedere keer niet).

Heeft iemand van jullie daar zo vroeg in de zwangerschap last van gehad?

Ik weet nog neit of ik ongi ben, en ik weet wel dat jullie geen maatstaaf zijn, maar vroeg me af of het zou kunnen.

alvast bedankt voor jullie antwoorden.

gr>yvon
 
ja als je zwanger ebnt kan ej er last van hebben wegens dat je darmen kan gaan opblazen en je buik ruimte gaat maken voor je baby maar zio vroeg weet ik niet, enigst is dat dat geen zwangerschaps verschijnsel kan zijn zover ik weet, s6 ermee.
 
Ik had altijd vlak voordat ik ongesteld werd dat ik flink veel ontlasting kreeg... Daarna kreeg ik vaak een bloeding. Maar ik hoop natuurlijk dat t bij jou een teken van zwangerschap is....
 
Zo vroeg nog niet. wel wat rommelende darmen rond NOD. Met 7 weken begon ik last van obstipatie te krijgen (Nu nog helaas)
Hoop dat dit ongemak voor jou betekend dat er een klein wonder op weg is! duim voor je

Liefs Lisette
 
Ik had het wel heel erg vroeg in mijn zwangerschap.
Ik wist zelf ook niet dat ik zwanger was.
We waren op vakantie op ameland en ik had er erg veel last van. Ik dacht dat het misschien kwam van de zeelucht oid en ik ging dus aan de laxeertabletten. Een tijdje later bleek ik dus zwanger en wist dus gelijk wat de oorzaak was.
Ik hoop voor je dat het raak is!!
Groetjes Ingrid
 
Terug
Bovenaan